کد خبر: ۱۱۰۸۱۱
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۲

باهنر: در فراکسیون اصول‌گرا درباره عملکرد این فراکسیون، اختلاف نظر وجود دارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نایب رییس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که این فراکسیون می‌توانست فعال‌تر عمل کند، از وجود اختلاف‌نظر در مورد عملکرد این فراکسیون در بین اصول‌گرایان خبر داد.

محمدرضا باهنر، در پاسخ به پرسشی در مورد ارزیابی‌اش از عملکرد هیأت رییسه با بیان این‌که اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم هیأت رییسه فراکسیون اصول‌گرایان می‌توانست فعال‌تر عمل کند، اضافه کرد: اختلاف‌نظری در این خصوص میان اصول‌گرایان وجود دارد که بر این اساس برخی معتقدند که فراکسیون اصول‌گرایان در مجلس همواره یک نمود انتزاعی از عملکرد کل مجلس دارد، اما برخی دیگر معتقدند که یک‌سری کارهای اصول‌گرایی را که کل مجلس انجام می‌دهد نیازی نیست که فراکسیون بگوید ما این کار را انجام داده‌ایم؛ چرا که کاری که مجلس اصول‌گرا انجام داده در واقع همان کار فراکسیون اکثریت است و ضرورتی نیست که فراکسیون به خود نسبت دهد.

نماینده مردم تهران در خانه ملت، با بیان این‌که من خود یکی از طرفداران این نظریه هستم که وقتی مجلس اصول‌گرا کاری انجام داد نیازی نیست که فراکسیون اصول‌گرایان به خود نسبت دهد، افزود: برخی دوستان معتقدند که فراکسیون باید مرتبا فعال باشد و بیانیه صادر کرده و موضع‌گیری نماید؛ اما ما می‌گوییم آنجایی که مجلس مواضع درست و خوبی دارد دیگر نیازی به وارد شدن فراکسیون اصول‌گرایان نیست.

باهنر در پاسخ به پرسش دیگری درباره اظهارات ناطق نوری مبنی بر عدم شرکت در جلسات جامعه روحانیت مبارز و عدم معنا داشتن ریش‌سفیدی در میان اصول‌گرایان، اظهار داشت: این مسائل نسبی است و برای جواب دادن و یا ندادن چنین مسائلی نباید فکر کنیم که عدم شرکت در جلسات جوابگوست. باید در جلسات شرکت و صحبت کرد و اظهارات را شنید، پس از آن به این نتیجه رسید که آیا ریش‌سفیدی جواب می‌دهد یا خیر.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین