کد خبر: ۱۱۰۸۶۱
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۲۲:۲۷
سبحانی‌نیا، عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی:

با افزایش قیمت و تورم رو‌به‌رو هستیم

هدفمندی یارانه‌ها، تورم توهمی ایجاد کرده است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین سبحانی‌نیا با بیان اینکه قانون هدفمندی یارانه‌ها در جامعه ایجاد تورم توهمی کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر در برخی موارد با افزایش قیمت و تورم رو‌به‌رو هستیم که مردم تصور می‌کنند به دلیل اجرای این قانون است.

به گزارش خانه ملت، این عضو هیأت‌رییسه مجلس اظهار داشت: هنوز از گوشه‌و کنار مجلس هم صحبت‌هایی در ارتباط با تبعات اجرای این قانون و تردید در اجرای هدفمندی به گوش می‌رسد و به طور قطع این تردید در سطح جامعه بیشتر است.

وی افزود: متاسفانه آن اندازه که لازم بود در خصوص نحوه اجرای قانون هدفمندی از طریق دستگاه‌های ذی‌ربط اطلاع‌رسانی نشد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: گرچه بحث‌های زیادی از طریق رسانه در خصوص هدفمندی یارانه ها صورت می‌گیرد ولی چون این موضوع بسیار مهم است و آثار فراگیر دارد و در جامعه ایجاد نگرانی می‌کند باید بیش از گذشته اطلاع‌رسانی شود.

سبحانی‌نیا با بیان اینکه قانون هدفمندی یارانه ها در جامعه ایجاد تورم توهمی کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر در برخی موارد با افزایش قیمت و تورم رو‌به‌رو هستیم که مردم تصور می‌کنند به دلیل اجرای این قانون است.

وی تاکید کرد: ایجاد تصورات و تنش‌ها به دلیل اجرای این قانون تبعات سنگینی به دنبال خواهد داشت در نتیجه هنوز به اطلاع رسانی بیشتر در خصوص تبعات مثبت هدفمندی نیاز داریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین