کد خبر: ۱۱۰۹۰۹
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۷
با گذشت بيش از 3ماه؛

گزارش عملكرد كيفی خودروسازان به مجلس ارائه نشد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی بیش از سه ماه از تصویب قانون ارتقای کیفیت خودرو و خدمات پس از فروش می‌گذرد که به نظر می‌رسد دستگاه‌های مسوول چندان به تعهدات خود در قبال این قانون پایبند نیستند. 

بعد از آن که مجلس قانون ارتقای کیفیت خودرو و خدمات پس از فروش را در اواخر خرداد امسال تصویب کرد، وزارت صنایع ومعادن مکلف شده بود که هر سه ماه گزارش مبسوطی در مورد روند ارتقای کیفی خودروهای داخلی به نمایندگان مردم ارائه دهد. 

با این وجود حمید رضا فولادگر - عضو کمیسیون صنایع مجلس، به تازگی اعلام کرده که با وجود گذشت بیش از سه ماه از تصویب قانون ارتقای کیفیت خودرو و خدمات پس از فروش، هنوز گزارشی در این زمینه به مجلس ارائه نشده است. 

این در حالی است که احمد نعمت‌بخش - دبیر انجمن خودروسازان گفته است که گزارش‌های مربوط به ارتقای کیفیت خودرو که توسط نمایندگان شرکت بازرسی و کنترل کیفیت ایران تهیه می‌شود، به طور منظم هر دو هفته یک بار در جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو ارائه می‌شود. 

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که خودروسازان مسوولیت خود را در مورد ارائه گزارش عملکرد به قانون ارتقا کیفیت خودرو و خدمات پس از فروش انجام داده‌اند. 

هرچند نعمت‌بخش ابراز امیدواری کرده است که گزارش وزارت صنایع ومعادن در مورد عمل خودروسازان به قانون ارتقای کیفیت خودرو و خدمات پس از فروش به زودی به مجلس ارائه شود، ولی با این حال فولادگر تاکید کرده است که مساله مربوط به ارائه نشدن گزارش عملکرد از سوی این وزارتخانه به مجلس، در جلسه کمیسیون مطرح ‌شده تا در دستور کار جلسه همین هفته مجلس قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین