کد خبر: ۱۱۰۹۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۲
حاضری، عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها،

سکوت راه‌حل واقعی جامعه نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، گفت: آنچه در شرایط فعلی به نام سکوت از سوی اصلاح‌طلبان مطرح می‌شود، عدم انعکاس اظهارنظرها است و نه سکوت. 

علی‌محمد حاضری، با بیان این‌که اتخاذ سیاست سکوت از سوی اصلاح‌طلبان به عنوان یک سیاست کلان، آگاهانه انتخاب شده و هماهنگ مطرح نشده است، اظهار کرد: آنچه در عمل اتفاق می‌افتد، این است که بخش مهمی از سکوت در واقع عدم انعکاس نظرها است. 

وی با ابراز این عقیده که در حال حاضر بخش مهمی از تریبون‌ها و عرصه‌های طرح نقطه‌نظرات از جریان اصلاح‌طلب گرفته شده است، ابراز داشت: جایی باقی نمانده که اظهارنظرها منعکس شود و اظهارنظرها هم خود به خود با خودسانسوری از طرف گوینده و یا رسانه مواجه می‌شود. 

این فعال سیاسی همچنین اظهار عقیده کرد: با توجه به شرایط پیش آمده برخی ترجیح می‌دهند، نه به عنوان یک سیاست آگاهانه انتخاب شده، بلکه برای کاهش هزینه‌ها ساکت شوند. 

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، خاطر نشان کرد: اگر فرصت و موقعیتی در اختیار داشته باشیم، آنچه که معقول و منطقی می‌دانیم باید بیان کنیم. البته معقول و منطقی بودن محدودیت‌هایی دارد و به معنای بیان هر نوع شعار و موضع‌گیری بی‌پروا نخواهد بود. 

حاضری با بیان این عقیده که در جامعه ما سکوت یا خودسانسوری راه‌حل واقعی نیست، تصریح کرد: به نفع جامعه و شرایط فعلی ما است که نقدها و نقطه‌نظرات مطرح شوند و از قبل طرح نقادی‌ها آسیبی بر کشور وارد نمی‌دانم؛ مشروط بر آنکه نقدها منطقی و لوازم نقد منطقی و منصفانه رعایت شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین