کد خبر: ۱۱۱۰۳۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۵

سردار جزایری: فرانسه باید خود را از دست آمریکا نجات بدهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: تبعیت کور سارکوزی از دستورات دولت اوباما و لابی صهیونیستی مشکلات جدیدی برای فرانسوی‌ها به‌وجود آورده و مردم این کشور برای رهایی از ناهنجاری‌های آن چاره‌ای جز سرنگون کردن دولت سارکوزی ندارند. 

سردار سیدمسعود جزایری به مشکلات پیش آمده در کشور فرانسه اشاره کرد و گفت: فساد اخلاقی و مالی سارکوزی و همینطور ناکارآمدی دولت فرانسه به حدی است که مردم این کشور برای رهایی از ناهنجاری‌های آن چاره‌ای جز سرنگون کردن دولت سارکوزی ندارند.
وی افزود: مشکلات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و امنیتی فرانسه هر روز که می‌گذرد بیشتر می‌شود و دولت سارکوزی توان مهار این سقوط و سراشیبی را ندارد و یکی از راه‌های کند کردن این حرکت ساقط کردن سارکوزی است. 

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: مردم فرانسه و به خصوص دانشگاهیان و نخبگان اجازه ندهند آوازه فرانسه با دلال بازی‌های امثال سارکوزی بیش از این تخریب شود. 

جزایری در پایان تصریح کرد: ‌دولت فرانسه تاب تحمل در برابر گسترش اعتصابات و تظاهرات را ندارد و چنانچه بر ابعاد این تحرکات مردمی افزوده شود سارکوزی چاره‌ای جز دست زدن به خشونت بیشتر و یا ترک قدرت ندارد. فرانسه باید خود را از دست آمریکا نجات بدهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین