کد خبر: ۱۱۱۱۰۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۷
به ریاست احمدی‌نژاد

جلسه فوق‌العاده شورای انقلاب فرهنگی برگزار شد

اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد هفته بعد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: راهبردهای کلان نقشه جامع علمی کشور، استراتژی‌ها و اقدامات ملی، در جلسه فوق‌العاده شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست محمود احمدی‌نژاد برگزار شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه، گفت: از مدت ها قبل با جدیت نقشه جامع علمی کشور در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی پیگیری می‌شود و تقرییا در شش ماه گذشته همه جلسات شورا به بررسی و تصویب بخش‌های نقشه جامع علمی کشور اختصاص داشته است.

محمدرضا مخبر دزفولی افزود: به دلیل اینکه باید این نقشه زودتر به تصویب نهائی برسد اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی موافقت کردند جلسات شورا بصورت فوق‌العاده نیز برگزار شود و جلسه فوق‌العاده برگزار شد.
 
وی افزود: در جلسات آینده که مجموعه فصل راهبردها به اتمام برسد گزارش کاملی ارائه خواهد شد.

مخبر دزفولی، درباره آخرین تصمیم گیری شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص دانشگاه آزاد اسلامی بعد از اعلام نظر مقام معظم رهبری، گفت: کمیته‌ای از طرف شورا تعیین شده که در حال بررسی موارد اصلاحی است و گزارش این کمیته در جلسه عادی و رسمی هفته آینده شورا مطرح و درخصوص آن تصمیم‌گیری می‌شود.

بنابر این گزارش، احمدی‌نژاد در ابتدای جلسه امشب شورای عالی انقلاب فرهنگی با تبریک میلاد امام رضا(ع) و گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری به قم، گزارشی از سفر خود به لبنان ارایه کرد.

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز از حضور شجاعانه، موفقیت‌آمیز و مقتدرانه وی در این سفر تشکر کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین