کد خبر: ۱۱۱۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۹

تاخیر در بهره‌برداری از آزاد راه، به‌دلیل سفر چاوز

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمیدرضا بهبهانی صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره عدم افتتاح آزادراه خرم‌آباد به پل زال که قرار بود روز گذشته افتتاح شود، گفت: آزادراه خرم‌آباد به پل زال هم اکنون آماده بهره‌برداری است و به دلیل سفر هوگو چاوز رئیس‌جمهور ونزوئلا به ایران افتتاح آزادراه به تعویق افتاد.

وی در بیان ویژگی‌های این آزادراه عنوان کرد: این آزاد‌راه به طول 104 کیلومتر و دارای 25 کیلومتر تونل می باشد و از کوه‌های زاگرس عبور می‌کند که 5 کیلومتر پل‌های دره‌ای دارد. همچنین هزینه آن 750 میلیارد تومان بوده که 50 درصد آن را وزارت راه و ترابری و 50 درصد مابقی نیز به صورت مشارکتی پرداخت شده است.

بهبهانی تصریح کرد: این طرح برای 4 هزار نفر نیز اشتغال ایجاد کرده است.
 
وزیر راه در مورد آزاد راه تهران - پردیس نیز عنوان کرد: در این خصوص جواب نمی‌دهم، بگذارید در فرصت‌های بعدی پاسخ این سئوال را بدهم.

وی درباره آزاد‌راه تهران - شمال نیز عنوان کرد: کارهای آن در دست اقدام است و بخشی از آن سال آینده امیدواریم که به نتیجه برسد.

وزیر راه و ترابری تحریم سوخت هواپیماها را کار غیرقانونی و غیرحقوقی توصیف خواند و گفت: هیچ‌جا مشخص نشده است که یک کشور به هواپیماهای سایر کشورها سوخت ندهد، بنابراین این مسأله را از نظر حقوقی و قانونی پیگیری می‌کنیم و انشاءالله بتوانیم هرچه زودتر این موضوع را برطرف کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین