کد خبر: ۱۱۱۲۴۳
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۸
پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد:

ارتش رزمایش برگزار می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: امیر پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش همه‌جانبه این نیرو در آذرماه خبرداد.

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رونمایی از 16 کتاب هوانیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش نیروی زمینی ارتش یکی از رزمایش‌هایی خواهد بود که منطبق با شرایط ناهمتراز اجرا می‌شود.

وی افزود: در این رزمایش علاوه بر توانمندی‌ها و دانشی که در حوزه جنگ کلاسیک داریم با تلفیقی از آن آموزه‌ها با اندوخته‌هایی که از جنگ ناهمتراز به دست آورده‌ایم اندیشه‌های نظامی خود را در قالب یک رزمایش عظیم اجرا خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: با اجرای این رزمایش نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی خواهیم کرد تا نیروی زمینی کارآمدتر و آماده‌تر داشته باشیم.

پوردستان با بیان اینکه این رزمایش به مدت یک هفته و در منطقه جنوب اجرا خواهد شد، تصریح کرد: سعی کرده‌ایم تمامی مهماتی که در این رزمایش استفاده می‌شود مهمات جنگی باشد و از هواپیماهای بدون سرنشین و شلیک موشک و تمامی موارد خاص یک رزمایش همه جانبه استفاده خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه عمده تسلیحات و تجهیزاتی که در رژه 31 شهریور به نمایش گذاشته‌ایم در این رزمایش شرکت خواهد کرد، گفت: در این رزمایش از تانک‌های بهینه‌سازی شده و خودروهای ATV که توان جابجایی سریع نیروها را در مناطق صعب‌العبور دارند استفاده خواهیم کرد.

پوردستان در پایان در خصوص محدوده جغرافیایی این رزمایش اظهار داشت: محدوده جغرافیایی این رزمایش استان‌های ایلام و خوزستان است و احتمالا در آذرماه شاهد این رزمایش خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین