کد خبر: ۱۱۱۲۷۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۷

نتایج ‌رقابت‌های فوتبال لیگ اروپا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هفته سوم مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ اروپا، دیشب در گروه‌های دوازده‌گانه پیگیری شد. 

در این چارچوب و در گروه یک، تیم منچسترسیتی انگلیس 3 - 1 لخ پوزنان لهستان را شکست داد و یوونتوس ایتالیا مقابل سالزبورگ اتریش با تساوی 1 - 1 متوقف شد.

در گروه دو، آتلتیکو مادرید اسپانیا با 3 گل روزنبرگ نروژ را برد و دیدار تیم‌های بایرلورکوزن آلمان و آریس سالونیکی یونان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در گروه سه، لیل فرانسه با یک گل لفسکی صوفیه بلغارستان را مغلوب کرد و اسپورتینگ لیسبون پرتغال 5 - 1 مقابل خنت بلژیک صاحب برتری شد.

در گروه چهار، ویارئال اسپانیا با یک گل ازسد پائوک سالونیکی یونان گذشت و مصاف تیم‌های دینامو زاگرب کرواسی و بروخه بلژیک بدون گل مساوی به پایان رسید.

درگروه پنج، دیناموکیف اوکراین 2 - 1 بر آلکمار هلند چیره شد و بوریسُف بلاروس با یک گل، شریف مولداوی را شکست داد.

در گروه شش، زسکا مسکو روسیه با سه گل پالرموی ایتالیا را برد و دیدار تیم‌های اسپارتا پراگ جمهوری چک و لوزان سوئیس با تساوی پر گل 3 بر 3 به پایان رسید.

در گروه هفت، اندرلخت بلژیک با سه گل آاِک آتن یونان را از پیش روبردشت و زنیت سن پترزبورگ روسیه با 2 گل هایدوک اشپلیت کرواسی را مغلوب کرد.

در گروه هشت، اشتوتگارت آلمان با یک گل ختافه اسپانیا را برد و یانگ بویز سوئیس 4 - 2 اودینزه ایتالیا را درهم کوبید.

درگروه نه، آیندهوون هلند 2 -1 دبرسن مجارستان را از پیش رو برداشت و متالیست اوکراین با همین نتیجه مقابل سامپدوریا ایتالیا به برتری رسید.

در گروه ده، سویای اسپانیا با یک گل از سد کارپاتی لویف اوکراین گذشت و مصاف بوروسیا دورتموند آلمان و پاریسن ژرمن فرانسه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در گروه یازده، لیورپول انگلیس برابر ناپولی ایتالیا به تساوی بدون گل رضایت داد و دیدار اوترخت هلند با استوا بخارست رومانی 1 - 1 مساوی شد.

و سرانجام در گروه دوازده، بشیکتاش ترکیه 1 به 3 نتیجه را به پورتوی پرتغال واگذار کرد و راپید وین اتریش با 2 گل از سد زسکا صوفیه بلغارستان گذشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین