کد خبر: ۱۱۱۴۰۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۶
مدیر برنامه‌های سرمربی تیم ملی به خبر داد:

جلسه مهم قطبی با سعیدلو

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حاج باقر که تلفن همراه قطبی را پاسخ داد، تاکید کرد طی امروز و فردا او با سعیدلو و کفاشیان دیدار خواهد کرد.

مهدی حاج باقر، مدیر برنامه‌های افشین قطبی از جلسه قریب‌الوقوع سرمربی تیم ملی فوتبال با رئیس سازمان تربیت بدنی خبر داد. 

بعد از مطرح شدن مسائلی در مورد انتخاب یک سرمربی خارجی برای تیم ملی بعد از جام ملت‌های آسیا شنیده می‌شود افشین قطبی از فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت‌بدنی ناراحت است و به همین دلیل قصد دارد با علی سعیدلو ملاقات کند.
 
او در این چند روز که کلید این نمایش خورده است تا به حال هیچ اظهارنظری انجام نداده اما شنیده می‌شود از هیأت‌رییسه فدراسیون فوتبال و در راس آنها علی فتح‌اله‌زاده که برای اولین بار قضیه مذکور را مطرح کرد،ناراحت است. خبرنگار ایلنا در همین رابطه صبح شنبه با موبایل افشین قطبی تماس گرفت که مهدی حاج باقر مدیر برنامه‌های وی گوشی را برداشت.
 
حاج باقر در پاسخ به این سوال که قطبی چرا در مورد اتفاقات اخیر اظهار نظری نمی‌کند،جواب داد: «طی امروز و فردا او با سعیدلو و کفاشیان دیدار خواهد کرد و پس از آن پاسخ‌گوی نمایندگان رسانه‌های گروهی خواهد بود.» 

حاج باقر در مورد اینکه قطبی چه موضعی دارد و چه صحبتی با سعیدلو و کفاشیان خواهد داشت،صحبتی نکرد و ترجیح داد همه چیز را به کنفرانس مطبوعاتی بعد از این ملاقات موکول کند. 

علی فتح‌اله‌زاده عضو هیأت‌رییسه فدراسیون فوتبال چند روز قبل اعلام کرد علی سعیدلو از وی و سایر اعضای هیات رییسه خواسته که به فکر انتخاب یک مربی خارجی خوب برای بعد از جام ملتها باشند. این موضوع طی چند روز گذشته سر و صدای زیادی به پا کرده و بسیاری عقیده دارند که تمرکز سرمربی تیم ملی را پیش از بازی‌های حساس جام ملت‌ها به هم خواهد زد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین