کد خبر: ۱۱۱۴۱۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۰

متن استعفای صفایی‌‌‌‌‌‌‌‌‌فراهانی از AFC

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محسن صفایی‌فراهانی رسما از حضور در کمیته اجرایی فوتبال آسیا استعفا داد. 

متن استعفای محسن صفایی‌فراهانی به این شرح است:

آقای رییس 

امیدوارم که سلامت و سعادتمند باشید

من از شنیدن اخبار پیشرفت‌های فوتبال آسیا که هر از چندی از آنها با خبر می‌شوم بسیار خوشحال و مسرور شده و مطمئنم که این موفقیت‌ها در سایه رهبری جنابعالی و نتیجه تلاش مستمر همکاران‌مان در کمیته اجرایی AFC است. لذا این فرصت را مغتنم شمرده و این موفقیت‌ها را به شما و تمامی اعضای محترم کمیته اجرایی (EXCO) تبریک می‌گویم.
همچنین بدینوسیله و یک بار دیگر، مایلم که مراتب سپاس‌گزاری خود را تقدیم کنم به تمامی روسای فدراسیون‌های ملی عضو AFC، که با رای خود برای عضویت در کمیته اجرایی AFC در سه نوبت در سال‌های 1998، 2002 و 2007 اطمینان و پشتیبانی خود را به من مبذول داشتند و این حسن اطمینان، قطعا افتخار بزرگی برای من بوده است. 

علی ایحال فرصت و امکان برای حضور در جلسات کمیته اجرایی و کمیته مسابقات را از دست داده‌ام، لذا بدینوسیله استعفای خود از این عضویت را تقدیم کرده و یک باردیگر نیز از جنابعالی، اعضای کمیته اجرایی و کلیه کارکنان AFC به دلیل حسن اعتمادتان تشکر می‌کنم. همچنین موجب مزید امتنان است که این استعفا را پذیرفته و آن را در اولین جلسه آتی EXCO مطرح کنید. 

در پایان آرزومندم که موفقیت‌های بیشتر فوتبال آسیا در صحنه‌های جهانی را در نتیجه تلاش روزافزون تمامی اعضا محترم کمیته اجرایی AFC شاهد باشیم. 

گفتنی است که محسن صفایی‌فراهانی در جریان حوادث بعد از انتخابات بازداشت و به 5 سال زندان محکوم شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۲
0
0
متاسفم از محکومیت این انسان شریف.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین