کد خبر: ۱۱۱۴۲۵
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۰

پدر علی‌حسینی: مطمئنم پسرم را محروم می‌کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عزیز علی‌حسینی، پدر سعید قهرمان محروم وزنه‌برداری ایران دیگر امیدی به بخشش پسرش ندارد. 

درحالی که از سوی فدراسیون وزنه برداری اعلام شده بود این هفته پاسخ قطعی درباره تقاضای فرجام سعید علی‌حسینی اعلام می شود او در گفت‌و گو با خبرآنلاین ادعا کرد به دلیل عدم پیگیری پرونده پسرش از سوی وکیل فدراسیون محرومیت سعید قطعی است. او در این‌باره گفت: «منتظریم تا حکم را اعلام کنند اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد چون هیچ کس اصلا پیگیر کار سعید نرفت. سعید مدت‌هاست که تمرین را ول کرده و همه فکر و ذکرش شده دانشگاهش. من فقط می‌گویم سعید هم خدایی دارد. او هم ورزشکار همین خاک بود و گناهی نکرده بود که این بلا به‌سرش بیاید. زمانی که پسر من ستاره وزنه برداری بود، خیلی‌ها را به دلیل مصرف مواد نیروزا محروم کرده بودند.»

او ادامه داد: «ما می‌خواستیم خودمان برای سعید وکیل بگیریم. حتی با یک وکیل بین‌المللی در این ارتباط حرف زدیم. می شد با آزمایش‌هایی که ثابت می‌کنن نمونه خون موجود در فدراسیون جهانی برای سعید هست یا نه، این مشکل را حل کرد اما گفتند به دادگاه عالی ورزش شکایت نکنید چون فدراسیون جهانی با ما بد می‌شود اما در عمل هیچ کاری هم برای پسر من انجام داده نشد. حتما چند وقت دیگر هم می‌گویند او برای همیشه محروم شده است. نمی‌دانم چه کار باید بکنم. خسته شدم این قدر پیش این و آن رفتم تا بتوانم کمکی برای حل مشکل سعید بگیرم. خیلی سخت است که پدر باشی، یک عمر زحمت بکشی و درست زمان به‌بار نشستن زحماتت این‌گونه حاصل عمرت را بسوزانند.»

سعید علی‌حسینی بیش از یکسال قبل و در بازی‌های جهانی وزنه‌برداری کره‌جنوبی از حضور در مسابقات محروم شد. اگرچه هیچ سندی درباره دوپینگ این وزنه‌بردار وجود نداشت اما فدراسیون جهانی اعلام کرد او برای دومین بار دوپینگ کرده. در این پرونده جنجالی اسم‌های بسیاری مثل بهرام افشارزاده، حسین رضازاده و زارع به عنوان مسببین در اتفاق رخ داده مطرح شد اما هیچ‌کس به درستی نمی‌داند چه کسی در رخ دادن این مشکل نقش اصلی را بر عهده داشته. علی حسینی قهرمان جوانان جهان بود که در تمرینات حتی موفق به شکستن رکورد حسین‌رضازاده شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین