کد خبر: ۱۱۱۴۶۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۰
هفته نهم رقابت‌های بوندسلیگا؛

پیروزی وردربرمن و هانوفر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هفته نهم رقابت‌های بوندسلیگا با پیروزی وردربرمن و هانوفر و شکست ولفسبورگ ادامه یافت. 

نهمین هفته رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های آلمان جمعه شب با تساوی بدون گل‌هامبورگ و بایرن‌مونیخ آغاز و شنبه شب با 5 دیدار دیگر پیگیری شد. 

در این رقابت‌ها هانوفر، تیم سوم جدول رقابت‌ها با نتیجه 2 بر یک کلن را برد. این برد که با دو گل کونان (4 و 15) به دست آمد، ‌قرمزها را در میان یکی از سه تیم بالانشین جدول رقابت های بوندسلیگا نگه خواهد داشت و همزمان اوضاع کلن انتهای جدولی را بیش از پیش پیچیده و بحرانی کرد. تیمی که از 9 هفته سپری شده تنها 5 امتیاز اندوخته دارد و در مکان هفدهم جدول رقابت‌ها ایستاده است. برد احتمالی عصر یکشنبه اشتوتگارت برابر مهمانش سنت پائولی می‌تواند کلن را به قعر جدول نیز بفرستد. 

وردربرمن هم در خانه بوروسیامونشن گلادباخ 4 بر یک پیروز از میدان بیرون رفت و خودش را به میانه بالای جدول رساند. 

شالکه در فرانکفورت سومین تساوی فصلش را با نتیجه صفر بر صفر رقم زد و همچنان فانوس به دست باقی ماند. این بار از گل‌های سریالی یان کلاس هونته لار هم خبری نبود. 

فرایبورگ 2 بر یک کایزرسلاترن،‌ شیاطین سرخ بوندسلیگا را با شکست بدرقه کرد. نورنبرگ هم در خانه برابر ولفسبورگ، گرگ های فوتبال باشگاهی آلمان همین نتیجه را تکرار کرد. 

هفته نهم بوندسلیگا یکشنبه با انجام سه دیدار پایان خواهد یافت. در این رقابت‌ها بوروسیادورتموند، صدرنشین جدول رقابت‌ها پذیرای هوفنهایم است و در صورت لغزش صدرنشینی اش را از دست رفته خواهد دید. ماینس، شگفتی ساز این فصل از رقابت های بوندسلیگا با آگاهی از نتیجه بازی دورتموند به مهمانی بایرلورکوزن خواهد رفت و اگر چه کار سختی را در برابر مردان یوپ هاینکس پیش رو دارد، با این حال به فکر پس گرفتن صدر جدول از دورتموند خواهد بود. اشتوتگارت – سنت پائولی هم آخرین بازی یکشنبه بوندسلیگا هستند. 

در جدول رقابت‌ها پس از دو تیم هم امتیاز بوروسیادورتموند و ماینس، هانوفر 16 امتیازی ایستاده، هر چند یک بازی را بیش از دو تیم 21 امتیازی صدر جدول انجام داده است. 

نتیجه دیدارها 

اینتراخت فرانکفورت صفر 
شالکه صفر 

بوروسیامونشن گلادباخ یک
وردربرمن 4 

فرایبورگ 2
کایزرسلاترن یک 

هانوفر 2
کلن یک 

نورنبرگ 2
ولفسبورگ یک 

جمعه
هامبورگ صفر - بایرن مونیخ صفر 

برنامه بازی های یکشنبه
بوروسیادورتموند – هوفنهایم
اشتوتگارت – سنت پائولی
بایرلورکوزن - ماینس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین