کد خبر: ۱۱۱۵۱۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۲

نقشه سرقت دختر میلیاردر برای تأمین شهریه دانشگاه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دختر مرد میلیاردر و شوهرش برای تأمین شهریه دانشگاه با همدستی یکدیگر نقشه سرقت میلیونی را طراحی کردند. 

روزنامه ایران در این باره نوشت: اواخر هفته گذشته، مردی در تماس با پلیس کرج از تلاش یک زن و مرد جوان برای ورود به خانه ویلایی همسایه‌اش خبر داد و به مأموران گفت: «هم‌اکنون زن و مرد جوانی همراه یک کلیدساز در حال باز کردن در خانه ویلایی همسایه‌ام هستند و...»

پس از این تماس بلافاصله مأموران گشت پلیس، خود را به محل مورد نظر رسانده و آنها را دستگیر کردند.

مرد کلیدساز که از دستگیری‌اش شوکه بود، در تحقیقات گفت: زن و مرد جوان ساعتی قبل با عجله به مغازه‌ام آمده و ادعا کردند دسته‌کلیدشان را در خانه جا گذاشته‌اند. من هم بدون اطلاع از نقشه آنها، همراه‌شان به خانه ویلایی آمدم.

همزمان با شروع تحقیقات مرد صاحبخانه نیز با مراجعه به کلانتری گفت: دو زوج سارق از بستگانش هستند که در تلاش بودند در فرصت مناسب نقشه سرقت را عملی کنند.

در ادامه زوج جوان که هیچ راهی برای فرار نداشتند در اعتراف‌های‌شان گفتند که تصمیم داشتند فقط یک تخته فرش گرانقیمت از خانه ویلایی سرقت کنند تا شهریه دانشگاه و مخارج زندگی‌شان را تأمین کنند.

مینا به مأموران گفت: پدرم مردی میلیاردر و صاحب چند کارخانه بزرگ است. اما از دو سال قبل وقتی در دانشگاه با یکی از همکلاسی‌هایم آشنا شده و تصمیم به ازدواج گرفتیم با مخالفت‌های شدید او و نامادری‌ام روبه‌رو شدیم.

چرا که پدرم داماد و آینده‌اش را در شأن خانواده‌مان نمی‌دید. اما به خاطر علاقه‌ای که به خواستگارم داشتم، در مقابل خانواده‌ام ایستاده و سرانجام پس از شش ماه، آنها راضی به ازدواج شدند. اما مرا از ارثیه و حق و حقوقم محروم کردند.

از آنجا که من و شوهرم هر دو دانشجو هستیم و درآمدمان برای زندگی مشترک کافی نیست امسال برای پرداخت شهریه دانشگاه با مشکل روبه‌رو شدیم. بنابراین برای تهیه پول وسوسه شدیم قالیچه گرانقیمت را سرقت کنیم اما هنگام اجرای نقشه دستگیر شدیم.

هم‌اکنون تحقیقات از متهمان از سوی مأموران ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین