کد خبر: ۱۱۱۶۲۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۹

تمهیدات ویژه پلیس برای نمایشگاه مطبوعات

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با آغاز نمایشگاه مطبوعات پیش‌بینی می‌شود که ترافیک سنگینی در خیابان‌های اطراف مصلی و بهشتی به‌وجود آید بر همین اساس پلیس راهور تهران طرح ویژه ترافیکی را در این محدوده اجرا می‌کند. 

رئیس پلیس راهور تهران از تمهیدات ویژه ترافیکی پلیس به مناسبت برپایی نمایشگاه مطبوعات خبر داد و گفت: بازدید‌کنندگان از پارک خودرو در خیابان‌های اطراف مصلی خودداری کنند زیرا در غیر این صورت خودروی آنان توسط جرثقیل‌های راهور به پارکینگ منتقل می‌شود.

سردار حسین رحیمی ظهر دوشنبه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ناجا افزود: در طول چند هفته گذشته گروهی ویژه از پلیس راهور به منظور انضباط بخشی و ساماندهی ناهنجاری‌های ترافیکی در تهران تشکیل شده است تا وضعیت تردد را در سطح معابر تهران ساماندهی و کنترل کند.

وی ادامه داد: این گروه در طول دو هفته گذشته حدفاصل خیابان شهدا تا میدان خراسان را پاکسازی کرده به نحوی که در حال حاضر شرایط تردد در این خیابان بسیار مطلوب است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: در طول 6 ماه گذشته در این خیابان 49 نفر از عابران پیاده به علت تخلفات مختلف خودروها و موتورسیکلت ها مجروح شدند.

سردار رحیمی گفت: این تیم ویژه در ادامه ماموریت خود به ساماندهی وضعیت ترافیک و تردد خودروها در خیابان‌های ستارخان، تهرانپارس، گلبرگ و چند خیابان دیگر تهران خواهند پرداخت.

جریمه 7 هزار راننده سرویس مدارس

وی گفت: از آغاز مهرماه و فعالیت سرویسهای مدارس تا کنون 7 هزار راننده سرویس مدارس به علت رعایت نکردن استانداردهای لازم از سوی پلیس جریمه شده اند در حالی که باید خودروی بیشتر آنان توقیف و به پارکینگ منتقل می شد.

رحیمی تصریح کرد: همچنین در طول این مدت دو هزار و 500 سرویس مدرسه توقیف شده و به پارکینگ منتقل شده است که بسیاری از رانندگان با رعایت استانداردها خودروی خود را ترخیص کردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: آموزش و پرورش و به ویژه مدیران مدارس مکلف هستند با سرویس هایی قرارداد انعقاد کنند که استانداردهای لازم از جمله معاینه فنی را داشته باشند.

اجرای طرح ویژه ترافیکی به مناسبت نمایشگاه مطبوعات

وی افزود: با آغاز نمایشگاه مطبوعات پیش‌بینی می‌شود که ترافیک سنگینی در خیابان‌های اطراف مصلی و بهشتی به وجود آید بر همین اساس پلیس راهور تهران طرح ویژه ترافیکی را در این محدوده اجرا می‌کند.

رحیمی گفت: ضمن اجرای این طرح از بازدید کنندگان درخواست می‌شود تا از پارک خودرو در خیابان‌های اطراف مصلی خودداری کنند زیرا در غیر این صورت خودروی آنان از سوی جرثقیلهای راهور به پارکینگ منتقل می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: رسانه‌ها تلاش بسیاری برای نهادینه کردن فرهنگ ترافیک و قانونمداری در سطح جامعه انجام می‌دهند بر همین اساس از تمام نیروهای مناطق 22 گانه راهور برای پوشش محدوده برگزاری نمایشگاه استفاده می کنیم.

محدوده طرح زوج و فرد به صورت مکانیزه کنترل می‌شود

وی اظهار داشت: پلیس در اجرای طرح زوج و فرد بسیار جدی است و همچنان با خودروهایی که در روزهای مخالف پلاک خود وارد این محدوده می شوند برخورد می کند. بر همین اساس در آینده نزدیک محدوده طرح زوج و فرد نیز به دوربینهای ثبت تخلفات مجهز شده و به صورت مکانیزه کنترل می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین