کد خبر: ۱۱۱۶۳۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۱

مراسم بيست‌و دومين سال‌ياد آيت‌الله خاتمی(ره) در اردكان برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مراسم بیست و دومین سالیاد رحلت نماینده امام‌(ره) در استان و امام جمعه فقید یزد -آیت‌الله خاتمی‌(ره) - پنجشنبه هفته جاری در اردکان برگزار می‌شود. 

به این مناسبت محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی خطاب به مردم استان یزد آورده است: 

مردم بزرگوار استان یزد، همشهریان شریف 

آسمان جان و دل مردمان استان دارالعباده یزد و دیار عالم پرور اردکان، همواره در طول تاریخ به‌نور وجود فقیهان پارسا و عارفان عاملی که اخلاص در محضر حق و پرهیز از ریا و تکبر در برابر مردم را سرلوحه خویش قرار داده‌اند ، روشن گردیده و زنان و مردان قدرشناس این خطه فرهنگ پرور ایران اسلامی، دم به دم از انفاس پاک این رادمردان الهی بهره گرفته‌اند.
 
حضرت آیت‌الله حاج سید روح الله خاتمی(ره)، "چهره تابناکی" است از خیل "روحانیون روشن ضمیر" این دیار که یاد و خاطره‌اش همواره در ذهن و جان مشتاقان و علاقه‌مندان به اسلام ناب زنده و جاوید است و سیره عملی این معلم اخلاق، چون چراغی پر فروغ در مسیر بالندگی مردمان این دیار، فروزان. 

همراه با حضور افتخارآفرین مردم قدرشناس استان یزد و شهرستان اردکان در بیست و دومین سالیاد رحلت "خاتمی زنده دل"، یاد و خاطره او را ابتدا عصر پنجشنبه مورخ 8/6/ 1389 بر سر تربت پاک آن بزرگوار و سپس در مجلس یادبودی بعد از نماز مغرب و عشاء واقع در مسجد کوشکنو اردکان گرامی می‌داریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین