کد خبر: ۱۱۱۶۳۷
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۸
هفته دوازدهم لیگ برتر؛

طلسم ناکامی‌های دایی و پرسپولیس شکست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال پرسپولیس که در 5 دیدار گذشته نتوانسته بود به پیروزی برسد و در دقایق پایانی امتیاز از دست می‌داد، امروز برابر ذوب‌آهن به پیروزی رسید تا علی دایی ضمن خارج شدن از زیر فشار روانی و انتقاداتی که از او وجود داشت، تیمش را به صدر جدول نزدیکتر کند. 

در روز دوم از هفته دوازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر عصر امروز دو دیدار در تهران و بوشهر برگزار شد که به تساوی تیم‌های شاهین با استیل‌آذین و پیروزی پرسپولیس برابر صدرنشین رقابت‌های لیگ انجامید.

در دیدار ورزشگاه آزادی تهران شاگردان علی دایی که به واسطه شکست برابر استقلال و پیروز نشدن در 5 بازی گذشته تحت فشار روانی بودند، برابر ذوب‌آهن به پیروزی 2 بر صفر دست یافتند. در این بازی هادی نوروزی در دقیقه 18 و محمد نوری در دقیقه 84 برای پرسپولیس گل زدند.

شاگردان علی دایی که در این دیدار صاحب موقعیت‌های زیادی شدند در دقیقه 63 صاحب یک ضربه پنالتی شدند که امیرحسین فشنگچی نتوانست این ضربه را به گل تبدیل کند و شهاب گردان این پنالتی را مهار کرد. در این صحنه علی احمدی مدافع ذوب‌آهن با کارت قرمز داور به دلیل خطای پنالتی از بازی اخراج شد.

تیم فوتبال پرسپولیس با این پیروزی 21 امتیازی شد و خود را به نزدیکی ذوب‌آهن 24 امتیازی رساند. این پیروزی به نفع تیم‌های بالای جدول است.

در دیگر دیدار برگزار شده امروز تیم فوتبال شاهین بوشهر در ورزشگاه خانگی برابر استیل‌آذین با تساوی یک بر یک متوقف شد. در این بازی عباس پورخسروانی در دقیقه 27 برای شاهین گل زد و محمد غلامی هم در دقیقه 85 برای استیل آذین گل زد تا حمید استیلی که سابقه هدایت استیل‌آذین را دارد برابر تیم سابقش دو امتیاز خانگی را از دست بدهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین