کد خبر: ۱۱۱۷۰۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۰
با فیلم‌هایی از کارگردانان ایرانی؛

اولین دوره جشنواره‌ فیلم‌های مستند کردی در حلبچه برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس هنری: با حضور فیلم‌هایی از کارگردانان جوان ایرانی، اولین دوره جشنواره فیلم‌های مستند کردی، در شهر حلبچه در اقلیم کردستان عراق برگزار می‌شود. 

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم‌های مستند کردی، اولین دوره جشنواره فیلم‌های مستند کردی، از طرف اداره سینمای شهر سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق و با همکاری اداره شهرداری شهر حلبچه، در شهر حلبچه در اقلیم کردستان عراق برگزار می‌شود و در این جشنواره فیلم‌های مستندی از کارگردانان جوان ایرانی به نمایش درمی‌آیند. 

فیلم‌هایی که از کارگردانان ایرانی در اولین دوره جشنواره فیلم‌های مستند کردی به نمایش درمی‌آیند، عبارتند از: فیلم کوتاه «یک روز پر درد» به کارگردانی «ستار چمنی گل» از سنندج، فیلم کوتاه «سرشک ون» به کارگردانی «جعفر نورمحمدی» از ایلام، فیلم کوتاه «مدار صفر درجه» به کارگردانی «محمد رحمانی» از اهواز، فیلم کوتاه «یک تقویم، یک قبله» به کارگردانی «هیوا صوفیه» از سنندج، فیلم کوتاه «ولنجک، خیابان 10، شماره 51» به کارگردانی «سرکیو مسگری» از بانه و فیلم کوتاه «فرش چوب» به کارگردانی «عبدالرحمان میرانی» از پاوه. 

اولین دوره جشنواره فیلم‌های مستند کردی با نمایش فیلم‌هایی از کارگردان کُرد و غیر کُرد در روزهای 3 تا 8 آبان ماه (25 تا 30 اکتبر) در سالن آمفی تئاتر شهر حلبچه کردستان عراق برگزار می‌گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین