کد خبر: ۱۱۱۷۴۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۱

احمدی‌نژاد، مورالس، مجیدی، باقری و جباری در یک بازی دوستانه فوتبال

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مورالس، رئیس‌جمهوری بولیوی، که در حال حاضر در ایران به‌سر می‌برد، دوشنبه گذشته در سفر به تبریز هم با بازیکنان تیم تراکتورسازی تمرین کرده بود. 

تا ساعاتی دیگر محمود احمدی‌نژاد، به همراه مورالس، رئیس‌جمهوری بولیوی و تعدادی از ستاره‌های پرسپولیس و استقلال در یک بازی دستگرمی فوتبال به میدان خواهند رفت. 

به گزارش سایت خبری سازمان تربیت بدنی، با توجه به علاقمندی مورالس که به فوتبال، محمود احمدی‌نژاد به‌همراه او و جمعی از بازیکنان تیم ملی و مسئولان ورزش کشور در یک بازی حاضر خواهند شد. 

در این بازی احمدی‌نژاد به همراه معاون خود سعیدلو، مورالس و بازیکنانی مانند کریم باقری، مجتبی جباری، محمد نوری، فرهاد مجیدی، غلامرضا رضایی در قالب دو تیم رودرروی هم قرار خواهند گرفت. 

مورالس که در حال حاضر در ایران به‌سر می‌برد، دوشنبه گذشته در سفر به تبریز هم با بازیکنان تیم تراکتورسازی تمرین کرده بود. 

او چند سال پیش هم در اعتراض به تصمیم فیفا، در قله پر برف یکی از کوه‌های بلند بولیوی، با همراهانش فوتبال بازی کرده بود.

فیفا تصمیم گرفته بود بازی در پایتخت بولیوی را به دلیل ارتفاع زیاد از سطح دریا ممنوع کند. مورالس با شرکت در این بازی نمادین، تلاش کرد ثابت کند که برخلاف ادعای فیفا بازی در ارتفاعات مشکل تنفسی برای بازیکنان ایجاد نمی‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین