کد خبر: ۱۱۱۷۹۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۸۹ - ۰۰:۵۳

کشف 80 پاسپورت جعلی ایرانی در هند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه پر تیراژ «هندوستان تایمز» به نقل از "دائره مبارزه با جرائم اقتصادی" پلیس دهلی نو فاش کرد که تعدادی از مدیران فرقه ضاله بهائیت هند به دلیل طرح شکایتی در خصوص جرائم مالی و جاسوسی دستگیر شده‌اند.

بنابر ادعای برنا؛ بر اساس مدارک موجود در این پرونده فردی بنام (ان. کا. بادهی راجا) مدیرمالی محفل ملی بهائیان هندوستان اقدام به تهیه کارت شناسائی جعلی جهت ورود به تاسیسات دفاعی هندوستان و تهیه اطلاعات محرمانه و طبقه بندی شده و فروش آنها به سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و دریافت مبلغ قابل توجهی ارز خارجی و خروج غیر قانونی آن از هندوستان متهم شده است.

در این رابطه بیش از 80 پاسپورت جعلی نیز کشف شده که اکثر این پاسپورت ها نیز با اسامی و ملیت ایرانی بوده است. یکی از مظنونین این پرونده فردی بنام «پیام. ش» بوده که یک بهائی ایرانی است و در حال فرار از مرزهای هندوستان توسط پلیس دستگیر شد.

نامبرده علاوه بر اتهامات فوق متهم به صدور پاسپورت جعلی نیز بوده است. از زمان انتشار این خبر تاکنون موارد دیگری از فعالیت‌های جاسوسی این فرقه در وسائل ارتباط جمعی هند بر ملا گردیده است.

قابل ذکر است تشکیلات بهائیت از طریق محافل ملی و محلی و به عنوان وظیفه دینی بهائیان را موظف به ارائه اخبار کاملی از محیط خود به محافل محلی و بعد محافل ملی و نهایتا به بیت العدل در سرزمین‌های اشغالی می‌نماید و یک فرد بهایی از این کار که عرف کشورها آن را جاسوسی می نامد نه تنها احساس گناه نمی‌کند بلکه چون آن را انجام یک وظیفه دینی می‌داند لذا احساس خشنودی درونی و کسب ثواب دینی می‌نماید!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین