کد خبر: ۱۱۱۸۳
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۸۴ - ۰۱:۰۵

پيام تسليت مقام معظم رهبري به مناسبت حوادث خونين كاظمين

آفتاب‌‌نیوز : متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به اين شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحيم
انالله و انااليه راجعون

آفتاب- امروز صدها تن از عزيز‌ترين برادران و خواهران ايمان ما، از پير و جوان و كودك، زن و مرد، در اجتماع عظيم مردمي كه در ماتم شهادت مولاي ما، حضرت امام موسي بن جعفر عليه‌السلام، در شهر مقدس كاظمين و بغداد مشغول عزاداري بودند، بر اثر حادثه‌اي خون‌بار به لقاء الله پيوستند و همه را داغدار و سوگوار كردند.

ملت عراق كه هنوز خاطره‌ انفجار‌هاي گذشته در شهر‌هاي كربلا و نجف توسط دست پروردگان دشمن را از ياد نبرده، اينك در شهر مقدس كاظمين نيز دستخوش حمله‌ آتشين دهشت‌افكنان مزدور و سپس ضايعه‌ ناشي از تهديد آنان مي‌گردد.

به يقين اشغالگران عراق كه به بهانه‌ امنيت، حضور شوم خود را بر ملت عراق تحميل كرده‌اند مسوول اصلي اين گونه حوادث مصيبت‌بارند و بايد پاسخگو باشند.

اينجانب با قبلي اندوهگين اين مصيبت را به پيشگاه مقدس حضرت بقيه‌الله الاعظم روحي فداه و نيز به ملت بزرگ عراق و به مراجع معظم و حوزه‌هاي علميه و دولت مردمي عراق تسليت مي‌گويم و با تضرع و ابتهال از خداي متعال نصرت كامل را براي ملت عراق مسالت مي‌كنم و از حضرتش مي‌خواهم كه قربانيان اين حادثه‌ي تلخ را با مولايشان امام موسي بن جعفر الكاظم عليه‌السلام محشور فرمايد و به مصدومين شفاي عاجل و به همه مصيب ديدگان صبر و شكيبايي و اجر وافر عنايت فرمايد.

از ملت هوشيار و مومن عراق مي‌خواهم كه به رغم دشمنان و توطئه‌گران، وحدت و انسجام خود را حفظ نمايد و دشمن را از دستيابي به هدف اين نوع توطئه‌ها كه ايجاد تفرقه در ملت عراق است، مايوس گردانند. خداوند شر مستكبران بيگانه از عاطفه و مروت را از سر عراقيان و همه امت اسلامي زائل فرمايد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین