کد خبر: ۱۱۱۸۵۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۵
در پایان جلسه‌ی علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی

سوال ملی کواکبیان از وزیر اطلاعات در مورد مستند پرداخت پول به اصلاح‌طلبان اعلام وصول شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پایان جلسه‌ی علنی امروز(چهارشنبه) مجلس، دو سوال از وزیر خارجه و دو سوال از وزیر اطلاعات توسط سبحانی‌نیا اعلام وصول شد. 

براین اساس سوال ملی مصطفی کواکبیان نماینده‌ی سمنان از وزیر خارجه درخصوص همکاری روسیه با آمریکا در تصویب قطعنامه‌ی 1929 شورای امنیت و عدم تحویل موشک‌های اس 300 از سوی روس‌ها اعلام وصول شد. 

هم‌چنین سوال ملی یوسف نجفی و احد خیری نمایندگان مراغه عجب‌شیر و بستان‌آباد از وزیر خارجه درخصوص اقدامات این وزارتخانه در مورد صدور قطعنامه‌ی اخیر شورای امنیت نیز اعلام وصول شد. 

هم‌چنین سوال الیاس نادران نماینده‌ی تهران از وزیر اطلاعات درخصوص اعلام لیست کسانی که با پرداخت وجه، مدارک دانشگاهی دریافت کرده‌اند و سوال ملی مصطفی کواکبیان از وزیر اطلاعات در پی قانع نشدن عضو شورای مرکزی فراکسیون خط امام مجلس شورای اسلامی درخصوص جزییات و مستندات کمک یک میلیارد دلاری به برخی افراد از سوی برخی کشورها اعلام وصول شد. 

این سوال از وزیر اطلاعات در مورد مستند پرداخت پول به اصلاح‌طلبان است که ابتدا آیت‌الله جنتی و سپس وزیر اطلاعات آن را مطرح کردند. 

سبحانی‌نیا، عضو هیات رییسه‌ی مجلس هم‌چنین گفت که سوال‌هادی قوامی نماینده‌ی اسفراین از وزیر کار درباره‌ی علت عدم تحقق نرخ بیکاری مطابق برنامه‌ی چهارم اعلام وصول شده است. 

سبحانی‌نیا هم‌چنین ازاعلام وصول سوالی ملی الیاس نادران نماینده‌ی تهران و محمد دهقان نماینده‌ی چناران و طرقبه از وزیر بازرگانی درخصوص علت نابسامانی در انواع نهاده‌ها و کالاها خبر داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین