کد خبر: ۱۱۱۸۶۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۴

مانور قیمتی در بازار کالا آغاز شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مانور اصناف برای مقابله با سوءاستفاده احتمالی در بازار کالا همزمان با هدفمندی یارانه‌ها از صبح امروز چهارشنبه آغاز شد. 

بازرسان اصناف کشور از امروز چهارشنبه طرح تشدید بازرسی و نظارت اصناف را اجرایی کردند. اجرای این طرح که طرح مبنا نام گرفته است، به دستور وزیر بازرگانی و در راستای واگذاری ماموریت بازرسی و نظارت اصناف به خود اصناف انجام می‌شود.

مانور آمادگی با حضور 100 خودرو گشتی به همراه نیروهای آموزش‌دیده در سطح شهر تهران برگزار می‌شود. بازرسان در این طرح اقدام به نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی خرده‌فروشی می‌کنند.

در همین حال، بیش از 10 هزار بازرس حاضر در این سامانه، در سریع‌ترین زمان ممکن به شکایت‌های مردمی رسیدگی می‌کنند. همچنین بازرسان با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان تولیدکنندگان و سازمان‌های بازرگانی استان‌ها با افراد خاطی و متخلف برخورد قانونی خواهند کرد.

ستاد مرکزی طرح مبنا در شورای اصناف کشور، با مدیریت متمرکز، رصد و پایش قیمت‌ها و نیز بازرسی از تمام واحدهای صنفی را در دستور کار خود دارد. قرار است اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت اصناف تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین