کد خبر: ۱۱۱۸۶۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۶

هنرپیشه‌ها و فوتبالیست‌ها در لیست حجاج مشایی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جهان نوشت: به دنبال انتشار خبری در خصوص سفر هدیه تهرانی و خواهر آقای میم با سهمیه ویژه ریاست‌جمهوری، خبرنگار ما به جزئیان بیشتری از این خبر دست یافت.

در حج تمتع سال جاری (1389)سهمیه ای بی نام و در مكاتبات بنام ( سهمیه مربوطه ) جهت معرفی برخی از افراد خاص در نظر گرفته شده است كه پس از بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد كه جناب آقای میم با استفاده از عامل خود حج كهنسالان و میانسالان و آرزومندانی را كه سال‌هاست در نوبت تشرف حج قرار دارند، در اختیار افرادی گذاشته‌اند كه نه فیش حجی دارند و نه سال‌های گذشته سپرده‌ای برای حج واریز كرده‌اند.

لیستی مورد نظر كه از ثبت نام فوری نامبردگان ذیل برای اعزام به حج تمتع 89 بدون داشتن فیش واریزی و بدون نوبت حكایت دارد به امضاء مسئولان سازمان نیز رسیده است.

اسامی برخی از كسانی كه با این سهمیه ویژه حج می‌روند به شرح ذیل است: علی پروین، محمد مهدی سلوكی، مهرانه مهین‌ترابی، زیبا بروفه، صدیقه صحت، رحیم قربانی و اسامی دیگری كه در صورت لزوم جهان اسامی همه آنها را همراه با شماره نامه منتشر می‌كند.

لازم به ذكر است سال گذشته پسر، دختر، همسر و داماد رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با سهمیه ویژه دولت به سفر حج رفتند كه مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفته بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین