کد خبر: ۱۱۱۸۷۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۵

تقاضای یک نماینده برای رسیدگی به وضعیت ایرانیان زندانی در قطر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده دشتی و تنگستان طی تذکری آیین‌نامه‌ای خواستار رسیدگی به وضعیت ایرانیان زندانی در قطر شد.

به گزارش خانه ملت، “سیدمحمد مهدی پور فاطمی” در جلسه علنی امروز مجلس طی تذکری شفاهی نسبت به وضعیت ایرانیان زندانی در کشور قطر، گفت: سال‌هاست که عده ای از هموطنان ما در زندان‌های قطر به سر می‌برند و با اینکه بیگناهی این افراد به مسئولان قطر ابلاغ شده است اما وزارت خارجه در پیگیری وضعیت این افراد کوتاهی می‌کند.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: کشور قطر به آب های بوشهر تجاوز می کند و ماهیگیران بوشهر را تحت شکنجه قرار می دهد از مسئولان می خواهیم با انجام پیگیری لازم مانع ادامه این روند شوند.

وی همچنین خواستار اقدام عملی برای احداث ۳ سدی شد که جز مصوبات سفر هیات دولت است اما تاکنون هیچ اقدامی برای احداث آنها صورت نگرفته است.

“سیدشهاب الدین صدر” نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست ساعات پایانی جلسه علنی امروز مجلس را برعهده داشت در پاسخ به این تذکرات گفت: از وزارت خارجه می خواهیم نسبت به موارد مطرح شده پیگیری های لازم را انجام دهد و نتایج آن را به مجلس اعلام کند.

وی همچنین درخصوص اجرایی نشدن مصوبات دولت خطاب به معاونان پارلمانی دولت و دستگاه‌های اجرایی گفت: خواهشمند است پیگیر اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی دولت نیز باشید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
0
0
با سلام و تشکر از همه شما خبر زندانان قطر عالی است ولی کامل نیست این زندانیان از روز دوشنبه دست به اعتصاب غدا زده اند تمام پلیس و امنیت دولت قطر به زندان رفته‌اند ولی متاسفانه با اینکه سفارت ایران که اطلاع داشته و دارد هنوز به اونجا نرفته است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین