کد خبر: ۱۱۱۹۲۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۴

تشكر چاوز از 10هزار آپارتمان اهدایی ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هوگو چاوز رییس جمهوری ونزوئلا كه از سفر دوره‌ای به چند كشور متحد ونزوئلا به كشورش بازگشته در گزارشی كه از تلویزیون دولتی این كشور درباره دستاوردهای سفر منطقه‌ای خود ارایه كرد گفت كه ایران به همراه روسیه، بلاروس و پرتغال بیش از 37 هزار خانه در ونزوئلا خواهند ساخت. 

چاوز با اشاره به دستاوردهای سفرش گفت: ساخت خانه شركت‌های این 4 كشور برای ما به صرفه‌تر از ساخت خانه از سوی شركت‌های داخلی ما است.

چاوز كه مدعی بود انعقاد قرار داد ساخت این واحدهای مسكونی یكی از مهم‌ترین دستاوردهای سفر منطقه‌ای خود به كشورهای روسیه، بلاروس، اوكراین، ایران، سوریه، لیبی و پرتغال بوده است، افزود: روسیه قرار شده 10 هزار واحد مسكونی در زمین‌های متعلق به ارتش در كاراكاس بسازد، شركت‌های ایرانی نیز قرار است در ساخت 10 هزار واحد مسكونی یاری‌مان دهند، پرتغال 12 هزار و 512 واحد مسكونی خواهد ساخت و بلاروس نیز تعهد داده تا 5 هزار واحد مسكونی برایمان بسازد.

چاوز به شهروندان آسیب‌دیده از طوفان و رانش زمین اخیر در كاراكاس وعده داد كه 520 واحد از این خانه‌ها به شهروندانی تحویل خواهد شد كه خانه‌های‌شان در اثر رانش زمین اخیز در كاراكاس از بین رفته است.

به گفته چاوز آپارتمان‌ها 3 خواب، دو حمام، یک هال و یک آشپرخانه خواهند داشت.

یكی از تكنیک‌های تبلیغی چاوز در 10 سال گذشته اختصاص زمین و واحدهای مسكونی به بی‌خانمان‌ها و فقرای ونزوئلایی بوده است و حامیان اصلی چاوز در ونزوئلا نیز از میان همین طبقه هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین