کد خبر: ۱۱۱۹۲۵
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۱

نماینده مجلس: فتنه اقتصادی در راه است!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: لازم است در این زمینه مسئولان هوشیار بوده و به دور از سهل‌انگاری وظیفه دارند که با قدرت در مقابل فتنه‌گران اقتصادی قدعلم کرده و به شدت با این زالو‌صفتان اقتصادی برخورد کنند. 

نماینده کهگیلویه‌ و بهمئی در مجلس شورای اسلامی گغت: مدیران اقتصادی مواظب باشند که فتنه‌گران برای عقیم ماندن طرح هدفمندسازی یارانه‌ها دست به کار شده‌اند.

حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری در یاسوج اظهار داشت: فتنه‌گران اقتصادی که رد پای فتنه اخیر را دنبال می‌کنند، قصد دارند با اخلال در اقتصاد و ایجاد آشفته بازار طرح مهم هدفمندسازی یارانه‌ها را ناکام کرده و به اهداف شوم خود دست یابند.

وی گفت: لازم است در این زمینه مسئولان هوشیار بوده و به دور از سهل‌انگاری وظیفه دارند که با قدرت در مقابل فتنه‌گران اقتصادی قدعلم کرده و به شدت با این زالو صفتان اقتصادی برخورد کنند.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی طرح هدفمندسازی یارانه‌ها را در فرهنگ‌سازی مصرف و توسعه و پیشرفت ایران اسلامی مهم‌ ارزیابی کرد و ابراز داشت: رهبری، مردم، دولت، مجلس و همه کسانی که به این آب و خاک و آینده آن اندیشیده از این طرح بزرگ حمایت کرده و با اجرای دقیق آن در آینده نه ‌چندان دور شکوفایی اقتصادی حاصل می‌شود.

وی گفت: این طرح مخصوص اقشارکم درآمد بوده و کمک به کسانی است که کمتر دارند و کمتر مصرف می کنند.

بزرگواری اظهار داشت: طرح مذکور در یک حالت کلی به ضرر کسانی خواهد بود که همواره بیشتر داشته و بیشتر مصرف می کنند.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی به شهرستان شدن دو بخش باشت و چرام اشاره کرد و گفت: هر سه نماینده در جلسه‌ای که با وزیر کشور برگزار شد از آمادگی مردم، مسئولان و نمایندگان این دو بخش برای شهرستان شدن سخن گفته و اعلام کردیم مردم دو شهرستان باشت و چرام و بخش‌های سرآسیاب ممبی و سوق و بوستان منتظر افتتاح فرمانداری‌ها و بخشداری‌های خود هستند.

وی با درخواست از مسئولان استانی برای برگزارکردن برنامه‌ای در خور و شایسته در این زمینه اظهار داشت: انتظار این است که تمامی دستگا‌ه‌ها و شوراها و شهرداری‌ها آمادگی لازم را داشته باشند تا اینکه بتوانیم به خوبی عنایت بزرگ نظام به این مناطق را پاس بداریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین