کد خبر: ۱۱۲۰۳۹
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۲۸

15 هزار تومان؛ جریمه ارائه آدرس غلط به پلیس راهور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از جریمه مالکان خودروهایی که آدرس دقیق سکونت خود را به پلیس راهور اعلام نکنند خبر داد و گفت: این افراد در هر مرتبه ارسال برگه جریمه به آدرس اشتباه 15 هزار تومان جریمه می‌شوند. 

سردار حسین رحیمی با بیان این مطلب افزود: طبق آیین نامه پلیس راهنمایی و رانندگی مالکان خودرو در هنگام خرید خودرو مکلف هستند آدرس دقیق خود را به پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کنند.

وی ادامه داد: همچنین افراد باید در زمان تغییر آدرس محل سکونت مراتب را به پلیس راهور گزارش دهند تا پلیس قادر به پیگیری‌های بعدی باشد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: با الکترونیکی شدن صدور برگه‌های جریمه در منطقه طرح ترافیک و 9 بزرگراه تهران و ارسال برگه‌های جریمه به درب منازل، صحت آدرس محل سکونت دارندگان خودرو بیش از پیش الزامی است.

وی گفت: اگر افراد آدرس صحیح را به پلیس اعلام نکنند و برگه‌های جریمه به آدرس نادرست آنان ارسال شود و سپس بازگردد، طبق قانون در هر مرتبه 15 هزار تومان جریمه می‌شوند.

سردار رحیمی افزود: اعلام نکردن آدرس صحیح به پلیس به معنای زیر پا گذاشتن قوانین است برهمین اساس مالکان خودرو باید برای جلوگیری از مشکلات بعدی آدرس صحیح سکونت خود را هر چه سریع‌تر به پلیس گزارش دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین