کد خبر: ۱۱۲۱۸۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۰

منتجب‌نیا: دفتر حزب اعتماد ملی رفع پلمب شده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی، از رفع پلمپ دفتر حزب متبوعش خبر داد و اعلام کرد: به ما گفته شده که حزب می‌تواند فعالیت خود را آغاز کند.

حجت الاسلام و المسلمین رسول منتجب‌نیا با اعلام این خبر، افزود: در حال حاضر باید بررسی کنیم که چه نوع فعالیتی را در فضای کنونی می‌توانیم داشته باشیم، اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

وی افزود: حزب اعتماد ملی خود را آماده کرده بود تا بتواند در راستای آرمان‌های انقلاب، ‌امام(ره) و چارچوب نظام به ملت خدمت کند.

وی با بیان این‌که حزب اعتماد ملی در نظر داشت تا در جهت رشد، تعالی فرهنگی و سیاسی کشور تلاش کند، تصریح کرد: حدود ۵ سالی است که حزب اعتماد ملی تلاش موفقیت‌آمیز داشته است، اما متاسفانه با برخوردی که با حزب صورت گرفت، کار متوقف شد.

منتجب‌نیا با بیان این‌که در حال مطالعه برای ادامه فعالیت هستیم، تصریح کرد: باید بررسی کنیم چه طور می‌توانیم از امکانی که در اختیار ما است، استفاده کنیم و آیا می‌توان از این امکان بهره گرفت یا خیر.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی ادامه داد: طبق قانون اساسی، فرمایشات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری حزب و مطبوعات جایگاه ویژه‌ای دارند و جزو نهادهای اثرگذار در کشور به حساب می‌آیند.

وی در ادامه با ابراز این عقیده که در حال حاضر میان واقعیت و حقیقت فاصله افتاده است، گفت: برخی فعالیت احزاب را بر نمی‌تابند و فعالیت و گسترش رسانه‌ها و مطبوعات مستقل و آزاد را قبول ندارند.

وی درباره نمایشگاه مطبوعات امسال نیز ابراز عقیده کرد: به نظر می‌رسد انگیزه لازم از مردم و اصحاب مطبوعات سلب شده و این موضوع در مورد احزاب هم صدق می‌کند.

منتجب‌نیا برکناری دبیرکل حزب اعتمادملی را به شدت تکذیب کرد و گفت: این دسته از اخبار در برخی محافل ساخته و جعل و پخش می‌شود در حالی که حزب اصلا جلسه‌ای ندانسته است که بخواهد چنین تصمیمی بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین