کد خبر: ۱۱۲۲۰۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۷
بعد از تحصن دانشجویان در اعتراض به انحلال دانشگاه

پلیس ضدشورش ساختمان دانشگاه منحل شده‌ی علوم پزشکی ایران را محاصره کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دانشگاه علوم پزشكی ايران نه با پيشنهاد دانشگاه‌های علوم پزشكی، دانشجويان و وزارت بهداشت بلكه با ابلاغيه معاونت انسانی رياست‌جمهوری منحل شد كه اين اتفاق شوک بزرگی را به دانشجويان اين دانشگاه وارد كرده است. 

دانشجويان دانشكده پرستاری و مامايی دانشگاه علوم پزشكی ايران صبح امروز یکشنبه با شنيدن انحلال دانشكده‌ای كه در آن تحصيل می‌كنند، در محوطه اين دانشگاه تحصن كرده‌اند. 

به گزارش فرارو، نیروهای پلیس ضد شورش نیز اطراف ساختمان مرکزی دانشگاه منحل شده‌ی علوم پزشکی ایران، واقع در بزرگراه همت، را به محاصره در آورده‌اند.

به گزارش ایلنا، دانشكده علوم پزشكی تهران كه قرار است طبق گفته وزير بهداشت و درمان بخشی از واحدهای آموزشی دانشگاه علوم پزشكی ايران را در خود ادغام كند نتوانسته به راحتی با اين ادغام كنار بيايد، چرا كه دانشكده پرستاری دانشگاه علوم پزشكی تهران در حال حاضر اين گروه از دانشجويان دانشگاه ادغام شده را برای پذيرش قبول نكرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۰
0
0
مشخص است. اینها با این اقدام خود، سعی در ترفیع مصنوعی موقعیت دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران در رتبه بندی های بین المللی را دارند. زشت است برای نظامی که دم از مدیریت جهانی میزند، حتی یک دانشگاهش در میان چهارصد دانشگاه اول جهان نباشد، و در عوض اسرائیل و عربستان سعودی هر کدام دو سه تا دانشگاه در لیست برترینهای جهان داشته باشند. با جذب شدن سرمایه های علوم پزشکی ایران در علوم پزشکی تهران، هم رتبه بندی تهران بالا تر میرود، و هم نظام آنوقت میتواند ادعا کند که در علم در جهان از یکه تازان میدان است. گور بابای نفع و ضرر دانشگاهیان مهم تبلیغ ... است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۰
0
0
گفته بودند که دانشگاه و دانشجو را از تهران خارج خواهیم نمود . این شروع کار است .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین