کد خبر: ۱۱۲۲۳۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۴۴
فرمانده دریابانی فرماندهی مرزبانی ناجا:

70 هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب کشور کشف شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده دریابانی فرماندهی مرزبانی ناجا از کشف 70 هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب کشور با انجام یک هفته اقدامات پلیس و اطلاعاتی خبر داد. 

سردار سید علی محمد سلامی گفت: با انجام یک هفته اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی و با دستگیری 90 نفر از متهمان مأموران پایگاه دریابانی بندرعباس یک محموله بزرگ سوخت قاچاق کشف شد.

وی اظهار داشت: در راستای طرح انسداد مرز و جلوگیری از ورود کالای قاچاق و سوخت، مأموران پایگاه دریابانی بندرعباس پس از کسب اطلاعات واصله از منابع آگاه مبنی بر قاچاق سوخت و انجام یک هفته کار اطلاعاتی و مراقبتی، در یک اقدام عملیاتی در حوالی خور گلچین به یک فروند لندینگ گرافت و یک فروند قایق حمل سوخت قاچاق برخورد کردند.

سردار سلامی در ادامه افزود: مأموران پس از توقف و بازرسی از یک فروند لندینگ گرافت و یک فروند قایق، مقدار 70 هزار لیتر سوخت کشف و به همراه شناورهای توقیفی و 9 نفر متهم جهت سیر مراحل قانونی به پایگاه دریابانی بندرعباس دلالت داده شدند.

فرمانده دریابانی فرماندهی مرزبانی ناجا گفت: سیستم‌های جدید ماهواره‌ای تا پایان امسال در محدوده مرز آب‌های شمال و جنوب کشور راه‌اندازی می‌شود.

این مقام مرزبانی کشور تأکید کرد: مرزهای آبی کشور را برای قاچاقچیان و مجرمان ناامن خواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین