کد خبر: ۱۱۲۲۴۸
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۰۲:۱۰

اولین درخواست منتخب مدیران مطبوعات از وزیر ارشاد: رامین را برکنار کنید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده منتخب مدیران مسؤول مطبوعات در هیأت نظارت بعد از انتخاب به این عنوان، از وزیر ارشاد خواست معاون مطبوعاتی خود را تغییر دهد. همزمان رجانیوز نیز به نقش اصلاح‌طلبان در انتخاب حسین انتظامی اعتراف کرد و خبرگزاری فارس نیز از کناره‌گیری صالح‌آبادی به نفع انتظامی و انتقاد شدید او از وضعیت فعلی مطبوعات و افتخار وی به حمایت از موسوی و خاتمی خبر داد.

به گزارش عصر ایران، یکی از مدیران مسئول شرکت کننده در انتخابات اخیر تعیین نماینده مدیران مسئول مطبوعات در هیأت نظارت در این باره اظهار داشت: حسین انتظامی که به عنوان نماینده مدیران مسئول مطبوعات برگزیده شد در حاشیه این جلسه از حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست به دلیل نارضایتی مدیران‌مسئول مطبوعات و روزنامه نگاران از عملکرد محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد، تغییر این معاونت در دستور کار قرار گیرد. 

به گفته وی، این درخواست با حمایت و استقبال مدیران‌مسئول مطبوعات مواجه شد.

همچنین سایت رجانیوز با ابراز عصبانیت شدید از ناکامی کاندیدای جناح دولتی در این انتخابات، ادعا کرد که: “انتظامی با رأی تشکیلاتی نشریات دانشگاه‌آزاد و اصلاح‌طلبان در هیأت نظارت ماند.”

خبرگزاری فارس هم با اشاره به اینکه صالح‌آبادی شرایط فعلی را بدترین دوره مطبوعات دانست و در نهایت اعلام کرد که به نفع حسین انتظامی از نامزدی انصراف می‌دهد، گزارش داد که حجت‌الاسلام منصور غفوری مدیر مسئول نشریه “وظیفه” به اظهارات صالح آبادی یکی از کاندیداهای اصلاح‌طلب این انتخابات، که به زندانی بودنش در دو دوره جمهوری اسلامی افتخار می‌کرد، ‌واکنش نشان داده و گفته است: زندانی بودن در نظام جمهوری اسلامی به جرم سیاسی ننگ است. چه کسی این فرد (صالح آبادی) را تأیید کرده است؟ مگر هنوز وزارت ارشاد ما وزارت ارشاد مهاجرانی است که نامزد انتخابات مدیران‌مسئول افتخار می‌کند که دو دوره زندانی جمهوری اسلامی بوده و به موسوی و خاتمی افتخار می‌کند؟

گفتنی است انتخابات تعیین نماینده مدیران‌مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات امروز یکشنبه در تالار وحدت برگزار شد که حسین انتظامی به عنوان نامزد ائتلاف اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان منتقد، با ۲۸۰ رای به عنوان نماینده مدیران‌مسئول انتخاب شد و نامزد جناح دولتی با وجود تمام تلاش‌ها، تنها توانست ۱۶۲ رای کسب کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۰
0
0
هر کجا که فرهنگ و قلم حضور داشته باشد نتیجه انتخابات آزاد همین است .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین