کد خبر: ۱۱۲۲۵۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۰۲:۳۰
در دیدار کارمندان بانک مرکزی کشور

آیت‌الله علوی‌گرگانی: شعار دادن هنر نیست؛ شعور داشته باشیم

برخی در ظلمات درون خود گرفتار هستند و فقط شعار می‌دهند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شعار دادن از هر کسی بر می‌آید و حتی منافقین نیز شعار می‌دهند بنابراین شعار دادن هنر نیست، بلکه هنر شعور است، بنابراین باید شعار را به شعور تبدیل کنیم. 

آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار کارمندان بانک مرکزی کشور با بیان این مطلب اظهار کرد: مردم و مسئولان به واقعیت‌ها بیشتر توجه کنند و از شعار دادن و شعار زدگی خودداری کنند، همه چیز نباید شعاری باشد باید به شعور نیز توجه داشت. 

وی افزود: بسیاری از کسانی که شعار می‌دادند وقتی امتحانات سخت فرا رسید از مردم و نظام جدا شدند بنابراین شعار دادن هنر نیست. 

این مرجع تقلید ادامه داد: برخی در ظلمات درون خود گرفتار هستند و فقط شعار می‌دهند، ولی خوشا به حال کسانی که شعار را به شعور تبدیل می‌کنند که این افراد سعادتمند هستند. 

علوی گرگانی گفت: برخی از مردم به راحتی و آسانی دستورات رسول خدا‌(ص) را پذیرفتند و برخی دیگر با جمود و جهالتی که داشتند هرگز زیر بار نرفتند، بنابراین نبرد کفر و ایمان تا روز قیامت ادامه دارد چون برخی ندای رحمانی را هرگز نمی‌شنوند. 

وی عنوان کرد: دستورات و امرو نهی‌های الهی برای هدایت و سعادت خود بشر است و اگر همه مردم جهان به خداوند کافر شوند بر خداوند سر سوزنی نقص و خللی وارد نمی‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین