کد خبر: ۱۱۲۳۱۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۶

2 میلیارد تومان هزینه، برای ساخت یادمان شهدا در جای نامناسب

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی که مسئولان استان خراسان رضوی به دنبال صرف ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل یادمان شهدای این استان هستند برخی کارشناسان معتقدند جانمایی این یادمان در مکان مناسبی قرار ندارد. 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به قول استاندار خراسان رضوی مبنی بر کمک ۲۰ میلیارد ریالی به مجتمع آیه ها، اظهار داشت: این مبلغ صرف تکمیل دیوار یادمان و تصاویر ۲۳ هزار شهید استان‌های خراسان می‌شود. 

این درحالی است که براساس نظر بعضی کارشناسان جانمایی این دیوار که قرار است هزینه‌های میلیاردی برای آن انجام شود، مناسب نیست و در مکان مناسبی قرار ندارد. 

سردار غلام رضا احمدی در گفت‌وگو با خراسان درباره مجتمع آیه ها نیز افزود: اقدامات خوبی هم چون بازسازی منطقه عملیات کربلای ۵ و نیز نمایشگاه از هبوط تا ظهور در این مجموعه انجام شده که باید مورد استفاده جوانان و دانش‌آموزان قرار گیرد. 

وی هم چنین از احداث موزه دفاع مقدس استان در مجموعه آیه‌ها خبر داد و در پاسخ به سوال خراسان که علت این که احداث موزه دفاع مقدس ۱۱ سال است که در انتظار واگذاری زمین از سوی سپاه است، اظهار داشت: من که این حرف را نشنیدم؛ البته من ۱۱ سال در استان نیستم؛ حدود یک سال‌و اندی در استان حضور دارم و نمی‌دانم. این موضوع را نه تایید و نه رد می‌کنم. 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان درباره واگذاری زمین برای موزه دفاع مقدس مکاتبه‌ای با بنده داشته‌اند.

سردار احمدی اضافه کرد: بنده هم به مهندسی سپاه استان دستور دادم که حتما زمین را واگذار کنند و فکر نمی کنم که در این زمینه مانعی وجود داشته باشد. 

وی درباره میزان زمین واگذاری، گفت: هرچقدر که زمین برای موزه دارای طرح توجیهی باشد، واگذار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین