کد خبر: ۱۱۲۳۹۷
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۶
سردار ساجدی‌نیا خبر داد:

100 نفر در تهران دستگیر شدند، 400 نفر دیگر نیز دستگیر می‌شوند

شناسایی 400 نفر از اراذل و اوباش و متجاوزان به عنف در تهران
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه در طرحی که شب گذشته در تهران انجام شد بیش از 100 نفر از اراذل و اوباش نامدار که از قبل شناسایی شده بودند با حکم مراجع قضائی دستگیر شدند، گفت: 400 نفر دیگر نیز در طول شب‌های آینده دستگیر می‌شوند.
 
سردار حسین ساجدی‌نیا ظهر سه‌شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران با اشاره به طرح شب گذشته پلیس در شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش گفت: از ابتدای آبان‌ماه طرح امنیت محله‌محور در تهران آغاز شد و تمام پلیس‌های تخصصی در سطح شهر تهران مجرمان را شناسایی کردند.

وی گفت: طرح امنیت محله‌محور با برخورد با کیف‌قاپان و سارقان در تهران شروع شد که در حوزه کیف‌قاپی نتایج خوبی را در طول هفته جاری به‌دست آمد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از استقبال مردم از اجرای طرح امنیت محله‌محور خبر داد و گفت: در حال حاضر بسیاری از موضوعات در زمینه طرح امنیت محله‌محور را مردم از طریق تماس با مرکز 110 به پلیس گزارش می‌دهند.

وی تصریح کرد: با استقبال مناسب مردم مرحله دوم این طرح مبنی‌بر برخورد با اراذل و اوباش و متجاوزان به عنف در طول 2 شب گذشته در تهران آغاز شد.

سردار ساجدی‌نیا ادامه داد: در طرحی که شب گذشته در تهران انجام شد بیش از 100 نفر از اراذل و اوباش نامدار که از قبل شناسایی شده بودند با حکم مراجع قضائی دستگیر شدند.

کشف 9 قبضه سلاح گرم

وی گفت: در طرح شب گذشته 94 مرد و 6 زن دستگیر شدند که از آنان 9 قبضه سلاح گرم، چندین دستگاه موتورسیکلت مسروقه، مشروبات الکلی و سلاح‌های سرد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین در این عملیات 40 کیلو و 580 گرم مواد مخدر صنعتی کشف شد که در این رابطه 7 مرد و 4 زن دستگیر شدند.

شناسایی 400 نفر از اراذل و اوباش و متجاوزان به عنف در تهران

وی تصریح کرد: 400 نفر دیگر از اراذل و اوباش و متجاوزان به عنف در تهران شناسایی شده اند که در طول شب‌های آینده از سوی پلیس دستگیر می‌شوند.

سردار ساجدی‌نیا با بیان اینکه تمام افراد دستگیر شده در شب گذشته جزو اراذل و اوباش سابقه‌دار بودند، گفت: هماهنگی‌های خوبی با مراجع قضائی برای برخورد با افراد دستگیر شده انجام شده است.

وی گفت: در گذشته پلیس به این اراذل و اوباش مهلت داده بود خود را معرفی خود و توبه کنند برخورد و اکنون نیز به سایر اراذل و اوباش توصیه می‌کنیم که تا قبل از برخورد پلیس خود را به پایگاه‌ها معرفی کنند.

پلیس آمادگی گرداندن اراذل و اوباش را در سطح محلات دارد!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: پلیس آمادگی دارد تا بر اساس دستور مراجع قضائی اراذل و اوباش را در سطح محلات برای عبرت دیگران بگرداند!

وی با اشاره به شناسنامه‌دارد بودن تمامی اراذل و اوباش تصریح کرد: تمامی افرادی که در طول طرح‌های مختلف پلیس شناسایی و یا دستگیر شدند دارای شناسنامه هستند و از سوی پلیس کنترل می‌شوند.

سردار ساجدی‌نیا گفت: در طرح کنترل مجرمان افراد دستگیر شده موظفند تا هر هفته یک بار خود را به پایگاه‌های پلیس معرفی کنند تا تمام تحرکات آنان کنترل شود.

میانگین سنی متهمان 19 تا 30 سال است

وی تصریح کرد: بیشتر افرادی که در طرح شب گذشته از سوی پلیس دستگیر شدند در رنج سنی 19 تا 30 سال قرار دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: امیدواریم با اجرای این طرح‌ها احساس امنیت در تهران تا حد چشمگیری افزایش یابد.

وی با اشاره به پارک لویزان گفت:‌ پس از طرحی که پلیس در پاکسازی این پارک انجام داد در حال حاضر با استقرار نیروهای یگان امداد پارک لویزان در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین