کد خبر: ۱۱۲۴۰۷
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۳

ساجدنیا: قوه‌قضاییه تعدادی از اراذل‌و‌اوباش را «محارب» معرفی کند!

پلیس آمادگی گرداندن اراذل و اوباش را در سطح محلات دارد!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: پلیس آمادگی دارد تا بر اساس دستور مراجع قضائی اراذل و اوباش را در سطح محلات برای عبرت دیگران بگرداند!

وی تصریح کرد: بیشتر افرادی که در طرح شب گذشته از سوی پلیس دستگیر شدند در رنج سنی 19 تا 30 سال قرار دارند. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه در طرحی که شب گذشته در تهران انجام شد بیش از 100 نفر از اراذل و اوباش نامدار که از قبل شناسایی شده بودند با حکم مراجع قضائی دستگیر شدند، گفت: 400 نفر دیگر نیز در طول شب‌های آینده دستگیر می‌شوند.

سردار حسین ساجدی‌نیا ظهر سه‌شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران با اشاره به طرح شب گذشته پلیس در شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش گفت: از ابتدای آبان‌ماه طرح امنیت محله‌محور در تهران آغاز شد و تمام پلیس‌های تخصصی در سطح شهر تهران مجرمان را شناسایی کردند. 

وی افزود: پلیس آمادگی دارد تا بر اساس دستور مراجع قضائی اراذل و اوباش را در سطح محلات برای عبرت دیگران بگرداند!

قوه‌قضاییه تعدادی از اراذل‌و‌اوباش را «محارب» معرفی کند 

رئیس‌ پلیس فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: هماهنگی‌های لازم نیز با مجموعه قضایی صورت گرفته که پس از تحویل این اراذل به آنها برخوردهای لازم انجام شود، حتی ما پیشنهاد کرده‌ایم که برخی از این افراد باید به عنوان محارب شناخته شوند. 

سردار حسین ساجدی‌نیا در ارتباط با طرح ضربتی شب گذشته در راستای طرح برخورد با اراذل و اوباش در ادامه طرح محله‌محوری گفت: از ابتدای هفته بحث امنیت محله‌محور آغاز شد و پلیس‌های تخصصی، شناسایی‌های لازم را انجام دادند که در ابتدا بحث برخورد با سارقین به خصوص کیف‌قاپ‌ها اجرایی شد که سبب شد در چند روز گذشته کاهش چشمگیری از مجرمان کیف‌قاپ داشته باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iraq
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۱
0
0
پلیس برای دستگاه قضایی تعیین تکلیف می کند!؟!؟ محارب معرفی کردن معلومه که الکی هست دیگر
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین