کد خبر: ۱۱۲۴۳۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۱۱

قلعه‌نویی: تعجب می‌کنم که "نوباوه" قانون‌گذار خودش بی‌قانونی می‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امیر قلعه‌نویی همچنان به تعطیلات لیگ معترض است. او از این حرف می‌زند که باید برای برآورده کردن انتظارات مردم به خدا پناه برد! 

امیر قلعه‌نویی در مورد صحبت کفاشیان که گفته از سپاهان می‌خواهد که با وجود حضور بازیکنانش در بازی‌های آسیایی به بازی‌های لیگ ادامه دهد می‌گوید: «به هر حال کفاشیان فقط نظرش را گفته و این نظر برای ما قابل احترام است. نبود حتی یک بازیکن هم می‌تواند به یک تیم آسیب برساند چه برسد به ما که 4 بازیکن‌مان را در اختیار نداریم. هیچ‌کس مثل ما از این شرایط ضرر نکرده است. بعضی وقت‌ها شرایط آن قدر سخت می‌شود که مجبور می‌شویم با 11 نفر تمرین کنیم. بپذیرید که واقعا مشکلات زیاد است و در عین حال توقعات از ما بسیار بالاست. متاسفانه هیچ کس از مشکلات ما نمی‌گوید.»

او ادامه می‌دهد: «باشگاه‌ها پول می‌دهند که بتوانند از بازیکنان‌شان استفاده کنند. خداوکیلی من شرایط سختی را می‌گذرانم. واقعا خدا به ما کمک کند که این سال سخت را پشت سر بگذاریم.»

سرمربی سپاهان در مورد اظهار نظرهای نوباوه نماینده مجلس شورای اسلامی هم می‌گوید: «من درباره این صحبت‌ها بیانیه‌ای دادم. اما می‌گویم خوب است که آدم با مطالعه صحبت کند. وقتی یک نفر نماینده مردم می‌شود باید براساس ادله و مستندات صحبت کند. ضمن این که فکر می‌کنم حوزه انتخابی نوباوه تهران است نه اصفهان. تعجب می‌کنم چرا ایشان راجع به تیم‌های تهرانی صحبت نمی‌کند. من 20 سال در استقلال بودم و حالا که مسئولیتی در این تیم ندارم حرفی درباره استقلال نمی‌زنم. اما تعجب می‌کنم از کسی که قانون‌گذار است چطور خودش بی‌قانونی می‌کند. جالب اینجاست که خود نوباوه هم در خارج از ایران زندگی کرده و می‌داند که کشورها برای کسب یک مدال المپیک چه سرمایه‌گذاری می‌کنند. البته جالب‌تر این است که در همین تهران که حوزه انتخابی ایشان است، اتفاقات زیادی افتاده اما هیچ اظهارنظری صورت نگرفته است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین