کد خبر: ۱۱۲۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۳

بازنشستگان تامین اجتماعی مقابل مجلس تجمع کردند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با ادامه وضعیت موجود خواهان برکناری وزیر رفاه و مدیرعامل تامین اجتماعی هستیم زیرا وضعیت مثل گذشته است و شاید درآینده بدتر هم بشود.

جمعی از کارگران بازنشسته تامین اجتماعی دراعتراض به احتمال منفک شدن معاونت درمان از تامین اجتماعی و افزایش 6 درصدی مستمری‌ها در این سازمان، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده‌اند. 

این افراد گفتند: هرچند که کمیسیون تلفیق مخالفت خود را با منفک شدن معاونت درمان از تامین اجتماعی اعلام کرده اما گویا برخی جریان‌ها قصد دارند این کار را انجام دهند. 

یکی از بازنشستگان نیز با غیرقانونی دانستن افزایش 6 درصدی مستمری‌ها برای سال 89 گفت: دولت و هیچ مرجع دیگری حق ندارد قانون را زیر پا بگذارد چون ماده 96قانون تامین اجتماعی برافزایش 15 درصدی مستمری‌ها در سال 89 دلالت دارد. 

وی تاکیدکرد: طبق قانون به هر میزان که حقوق کارگران شاغل افزایش یابد، باید به همان میزان مستمری کارگران بازنشسته نیز افزایش یابد بنابراین افزایش 15 درصدی مستمری‌ها در سال 89 حق بازنشستگان است. 

یکی دیگر از بازنشستگان با انتقاد شدید از وزیر رفاه و مدیر عامل تامین اجتماعی گفت: از وقتی که این آقایان آمده‌اند جز شعار چیزی نشنیده ایم و با ادامه وضعیت موجود خواهان برکناری وزیر رفاه و مدیرعامل تامین اجتماعی هستیم زیرا وضعیت مثل گذشته است و شاید درآینده بدتر هم بشود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۲
0
0
چرا بموقع خبررسان نمی شود تا همه بازنشستگان حضوریابند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین