کد خبر: ۱۱۲۵۲۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۹

بركناری خواهرزاده خاتمی از فدراسیون سواركاری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این روزها فدراسیون كم حاشیه اسب سواری و سواركاری كشور كه اتفاقا رییس آن رییس جناح اقلیت مجلس و از اصلاح‌طلبان است با مشكلاتی از سوی سازمان تربیت بدنی مواجه شده است، جایی كه شورای برون‌مرزی سازمان تربیت‌بدنی با حضور مسئولان فدراسیون سواركاری برای حضور در مجمع جهانی این‌رشته مخالفت كرد.

مجمع فدراسیون جهانی سواركاری برای انتخاب رئیس فدراسیون جهانی این رشته در تاریخ نهم، دهم و یازدهم آبان‌ماه در چین‌تایپه برگزار شد كه بر این اساس قرار بود محمدرضا تابش و محمد كاظمیان رئیس و دبیر فدراسیون سواركاری در این مجمع حضور یابند كه به دلایلی شورای برون‌مرزی سازمان تربیت‌بدنی مخالفت خود را با این اعزام اعلام كرد و مسئولان فدراسیون سواركاری از حضور در چین‌تایپه بازماندند.

از سوی دیگر در ادامه رسانه‌ای شدن حاشیه‌های فدراسیون سواركاری كه به‌نظر می‌رسد تنها به دلیل حضور یک دهه‌ای رییس آن در این فدراسیون به واسطه وابستگی فامیلی به محمد خاتمی رییس‌جمهور سابق می‌باشد، بیژن نوباوه نماینده اصول‌گرای مجلس در یک برنامه رادیویی از آنچه دلال بازی فدراسیون سواركاری نامید انتقاد كرده بود.

شنیده می‌شود با توجه به ممانعت سازمان تربیت بدنی از سفر محمد رضا تابش به اجلاس جهانی و انتقادات برخی از نمایندگان مجلش خواهرزاده خاتمی و از آخرین اصلاح‌طلبان حاضر در ورزش، از فدراسیون سواری‌كاری بركنار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین