کد خبر: ۱۱۲۵۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۶
در جمع خانواده شهدا و ایثارگران خراسان شمالی

احمدی‌نژاد: ملت‌های جهان فوج فوج به‌سوی آرمان‌های ملت ایران در حال حرکتند

پاره‌سنگ‌های دشمن حتی به پای ملت ایران هم نمی‌رسد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اینکه دشمنان امروز بیش از گذشته مقهور قدرت روزافزون ملت ایران شده‌اند، به دلیل این است که آنها درک و شناختی از فرهنگ ایثارگری ملت ایران ندارند و با همان شخصیت حقیر خود علیه ملت ایران توطئه می‌کنند. 

احمدی‌نژاد تصریح کرد: امروز ملت ایران با اقتدار تمام همچون خورشیدی در جهان می‌درخشد که دشمنان به خیال خود می‌توانند با پرتاب سنگ به آن خدشه‌ای وارد کنند، در حالی که نمی‌دانند این پاره‌سنگ‌ها حتی به پای ملت ایران هم نمی‌رسد، چرا که این ملت به جهت برخورداری از فرهنگ ایثارگری در جایگاه بالایی قرار دارد که خارج از دسترس آنهاست. 

محمود احمدی‌نژا در دیدار خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان خراسان شمالی پس از اعطای نشان درجه 3 ایثار به دو خانواده شهید، در سخنانی استان خراسان شمالی را استانی ولایت‌مدار و انقلابی خواند و گفت: خراسان شمالی از جمله استان‌هایی است که همواره در طول تاریخ به خصوص دوران دفاع مقدس رشادت‌های بسیاری را به ثبت رسانده، به‌گونه‌ای که این استان نسبت به سایر مناطق کشور در بالاترین مرتبه ایثارگری قرار دارد. 

وی همچنین با بیان اینکه امروز ملت‌های جهان فوج فوج به سوی آرمان‌ها و فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی ملت ایران در حال حرکتند، اظهار داشت: امروز جاذبه‌ای در جهان به نام ایران ایجاد شده است که هرجا نام آن برده می‌شود هیجان و احساس عزت و اقتدار به افراد دست می‌دهد که همه اینها ناشی از فرهنگ ایثارگری ملت ایران است. 

احمدی‌نژاد افزود: اینکه دشمنان امروز بیش از گذشته مقهور قدرت روزافزون ملت ایران شده‌اند، به دلیل آن است که آنها درک و شناختی از فرهنگ ایثارگری ملت ایران ندارند و با همان شخصیت حقیر خود علیه ملت ایران توطئه می‌کنند؛ توطئه‌هایی که با صد برابر قدرت به خودشان بازمی‌گردد. 

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران با اقتدار تمام همچون خورشیدی در جهان می‌درخشد که دشمنان به خیال خود می‌توانند با پرتاب سنگ به آن خدشه ای وارد کنند، در حالی که نمی‌دانند این پاره‌سنگ‌ها حتی به پای ملت ایران هم نمی‌رسد، چرا که این ملت به جهت برخورداری از فرهنگ ایثارگری در جایگاه بالایی قرار دارد که خارج از دسترس آنهاست. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین