کد خبر: ۱۱۲۵۷۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۶

دایی: برای کریمی احترام قائلم اما پرسپولیس را با اسم‌ها نمی بندم

شكايتم به فيفا در جريان است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نشست خبری باشگاه پرسپولیس از ساعت 14 دیروز (چهارشنبه) و با حضور حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس، علی دایی، سرمربی این تیم، محمود خوردبین، سرپرست سرخ‌پوشان و علیرضا حقیقی دروازه‌بان این تیم برگزار شد. 

در این مراسم وقتی علی دایی پشت تریبون قرار گرفت نخستین سوالی که از او پرسیده شد در مورد مجتبی شیری و اینکه آیا هنوز هم در بازی دادن به او در بازی مقابل استقلال راضی است یا خیر،بود.سوالی که دایی در واکنش به آن گفت: «در پرسپولیس مسائل فنی به من بازمی‌گردد. تصمیمی هم گرفتم کاملا درست بوده، به طور کلی برای باخت‌ها و بردها همه چیز گردن من است و الان هم می‌گویم که از تصمیمم نسبت راجع به بازی دادن شیری در بازی مقابل استقلال راضی هستم. شیری از بازیکنان خوب ماست و من از اردوی کیش قصد داشتم که به او بازی دهم. شیری در آن بازی فقط در دو صحنه کمی تعلل کرد، اما او بازیکن بسیار خوبی است و هر موقع که احساس کنم از او استفاده می‌کنم و اینکه او در دو بازی قبل تنها یک دقیقه به میدان رفته، به من مربوط می‌شود.»

دایی وقتی این سوال را جواب می‌دهد به موضوع شکایتش و اینکه شکایت از فدراسیون به کجا رسید می‌گوید: «ین کار روند قانونی خود را طی می‌کند و من از حق و حقوق خود نخواهم گذشت.» 

سرمربی پرسپولیس که سعی می‌کند به تمام سوالات شمرده شمرده جواب دهد حرف‌هایش را با گفتن اینکه نمی‌تواند پرسپولیس را با اسم‌ها ببندد ادامه می‌دهد. منظور او علی کریمی و شایعه بازگشت او به پرسپولیس است.

سرمربی‌گری باشگاه به صورت امانتی در اختیار من است. دایی‌ها یک روزی می‌روند و مطمئن باشید من هم یک روز می‌روم و کس دیگری جای من می‌آید. یکی از عوامل موفقیت تیم، حضور بازیکنان آماده و سرحال است که با جان و دل برای تیم بازی کنند و از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار داشته باشند. تا زمانی که من در تیم باشم، اسم‌ها بازی نمی‌کنند. من بازیکنان آماده را به تیم می‌آورم. از کریمی یا هر کس دیگری که احساس کنم آماده است، سال بعد ـ اگر در تیم باشم ـ استفاده خواهم کرد. شما علی عسگری را ببینید. تا فصل پیش کسی او را نمی‌شناخت، اما الان پایه و وزنه است. مطمئن باشید دوست دارم با کسانی که با جان و دل برای پرسپولیس و کمک به پیشرفت این تیم تلاش می‌کنند، کار کنم. برای کریمی هم احترام خاصی قائلم و فوتبالش را خیلی قبول دارم، اما شرایط فرق کرده. من نمی‌توانم پرسپولیس را با اسم‌ها ببندم. تلاش می‌کنم شایسته‌ها را به تیم بیاورم تا هواداران راضی شوند.»

دایی در پایان می‌گوید که پرسپولیس تنها برای موفقیت پا به جام باشگاه‌های آسیا می‌گذارد وهدفی غیر از این ندارد.او ادامه می‌دهد: «هدف‌مان این است که در آسیا موفق باشیم. تیم خوشبختانه روز به‌روز بهتر می‌شود و نگرانی از بابت نیرو نداریم و معتقدم با همین بازیکنان و شرایطی که داریم می‌توانیم مرحله گروهی را با موفقیت پشت سر بگذاریم. موفقیت ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا و راه‌یابی به فینال که البته امیدوارم قهرمان هم شوند نشان داد که تیم‌های ایرانی می‌توانند در لیگ قهرمانان هم موفق باشند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین