کد خبر: ۱۱۲۶۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۱۵

زنی که نامزدش را به مهمانی‌های شبانه می‌برد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پایگاه اطلاع رسانی پلیس به نقل از یک زن جوان با نام مهسا نوشت:

تصمیم داشتم ایرادهای نامزدم را بر طرف کنم و به پیشنهاد یکی از دوستانم او را همراه خودم به چند مجلس پارتی بردم تا آداب معاشرت یاد بگیرد اما ... !

چند ماه قبل پسر یکی از اقوام به خواستگاری ام آمد و من با مشورت خانواده‌ام به او جواب مثبت دادم.حمید پسر سر به‌زیر و خجالتی بود و در جشن عقد کنان مان، دوستانم با تمسخر و حالتی تحقیر آمیز می گفتند این گاگول خان را از کجا شکار کرده ای که وقتی به داخل اتاق عقد آمد رنگش مثل قالی لاکی رنگ سرخ شده بودو دستانش می لرزید.

از این که دوستانم، همسرم را مسخره می‌کردند خیلی ناراحت شدم و از همان روز اول با حمید سر ناسازگاری گذاشتم.

تصمیم داشتم ایرادهای او را بر طرف کنم و به پیشنهاد یکی از دوستانم، نامزدم را همراه خودم به چند مجلس پارتی بردم تا آداب معاشرت یاد بگیرد.

حمید در جلسه اول خیلی غیرتی شده بود و از من ایراد می‌گرفت که چرا با پسران غریبه خوش‌و بش می‌کنی ولی همان شب یکی از دوستانم که دختر خوش سر زبانی است برای چند دقیقه او را به زیر درختان باغ برد.

نمی‌دانم چه صحبتی بین آنها رد و بدل شد که نامزدم تغییر روحیه داد و از آن به بعد خودش پی گیر بود که چه زمانی به میهمانی شبانه می‌رویم و ... .

از این بابت خیلی خوشحال بودم و به باوری غلط تصور می کردم شوهرم با کلاس شده است ولی در کمتر از4 ماه فهمیدم حمید با 2 دختر که از آشنایان یکی از دوستانم هستند ارتباط پنهانی برقرار کرده است.

با توجه به حرف‌هایی که به گوشم می رسید خیلی نگران شدم وبا پشیمانی از حماقتی که کرده بودم تصمیم گرفتم نامزدم را اصلاح کنم اما او تعهداتش را زیر پا گذاشته است و حالا به شکل و شمایلم ایراد می‌گیرد و مرا با دختران دیگر مقایسه می‌کند.

ما سر این حرف ها با هم اختلاف پیدا کردیم و من چون دور از چشم پدر و مادرم در مجالس پارتی شرکت کرده بودم نمی توانستم در این باره چیزی به خانواده ام بگویم. حمید هم خیلی راحت به دام فساد اخلاقی افتاده و از حدود 2هفته قبل فهمیدم شوهر یکی از دوستانم، او را به شیشه آلوده کرده است.

با اطلاع از این واقعیت تلخ، اختلافات ما اوج گرفت و یک هفته است که ماباهم قهر کرده‌ایم ولی پدر و مادرم از این موضوع خبر ندارند اما دیشب از کلانتری طرقبه زنگ زدند و گفتند که حمید را در یک مجلس اکس پارتی با وضعیت بسیار زننده‌ای دستگیر کرده‌اند.

من دلتنگ صفا، صداقت و سادگی هستم که حمید در روزهای اول عقدمان داشت و حالا می‌فهمم هرکس با ایمان و با حیا باشد موفق می شود و زیر پا گذاشتن ارزش‌ها و اعتقادات، هستی ما آدم‌ها را نابود می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین