کد خبر: ۱۱۲۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۳۱

تیم فوتبال نیجریه بدون ستاره‌هایش ایران می‌آید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم ملی فوتبال نیجریه در حالی به دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان خواهد آمد که در فهرست این تیم نام "ژوزف یوبو" و "وینسنت انیه‌ما"، کاپیتان و دروازه بان اصلی عقاب‌ها در جام جهانی 2010 دیده نمی‌شود.

خبرگزاری رویترز گزارش داد، "استین گواوئن" سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه برای دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال کشورمان 20 بازیکن را به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرده است که در آن فهرست نام "ژوزف یوبو"، ‌کاپیتان و مدافع با تجربه تیم نیجریه دیده نمی‌شود.

کادر فنی تیم ملی فوتبال نیجریه همچنین به "وینسنت انیه‌ما" دروازه‌بان اصلی این تیم استراحت داد و این بازیکن که در جام جهانی آفریقای‌جنوبی از دروازه تیم نیجریه محافظت می کرد در کاروان عقاب‌ها برای سفر به تهران حضور ندارد.

"امانوئل اکبیمی"، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال نیجریه به خبرگزاری رویترز گفت‌: «ما می‌خواهیم تغییراتی را در ترکیب تیم به‌وجود آوریم از این رو قرار نیست تمامی بازیکنان خود را مقابل ایران در اختیار داشته باشیم.»

بر این اساس در دیدار با تیم ایران "جان اوبی میکل"، بازیکن خط میانی تیم چلسی انگلستان، "پیتر اودموینجی"، مهاجم تیم وست برومویچ انگلیس و "ویکتور اوبینا" در ترکیب تیم نیجریه غایب هستند.

دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و نیجریه روز چهارشنبه 17 نوامبر 2010 (26 آبان‌ماه 1389) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین