کد خبر: ۱۱۲۶۷۴
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۱

بادامچیان: مردم در این دوره نباید بیشتر از نیاز خرید کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده تهران با بیان اینکه دولت باید در زمینه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌‌ها نظر صاحبن‌ظران را جلب کند، گفت: مردم در این دوره نباید بیشتر از نیاز خرید کنند.
 
اسدالله بادامچیان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در بیان توصیه‌های خود به مردم و دولت در اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها، گفت: دولت باید بداند که اقدام مهمی را انجام می‌دهد و در این زمینه باید از سعه صدر کافی برخوردار باشد و با حوصله دیدگاه‌ها و مطالب مختلف را بشنود.

وی تاکید کرد: دولت باید در زمینه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اطلاع‌رسانی دقیق داشته باشد و شیوه اجرا را به‌گونه‌ای اعمال کند که کمترین فشار به مردم وارد شود و در صورت تحمیل فشارهای اضافه به جامعه به سرعت برای آن راه‌کاری در نظر بگیرد.

نماینده تهران در مجلس تاکید کرد: دولت باید در زمینه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها نظر صاحبنظران را جلب کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه از زمان اعلام اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها مردم دچار نگرانی‌های ناشی از تورم شدند، افزود: این موضوع طبیعی است. مردم باید به مسئولان اعتماد کنند و با توجه به اعلام رئیس‌جمهور به‌گونه‌ای عمل کنند که مواد و وسایلی که نیاز ندارند اکنون خریداری نکنند و تنها در حد نیاز خود اقلام و کالاها را بخرند تا فشار مضاعفی بر آنان وارد نشود.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی افزود: مردم همچنین باید افراد گران‌فروش را معرفی کنند و تحت تاثیر برخی از فروشندگان مواد و کالاها قرار نگیرند و بیش از حد خرید نکنند.

بادامچیان نقش صدا و سیما را در روشن کردن بیش از پیش قانون هدفمندی یارانه‌ها و تاثیرات آن در جامعه مهم ارزیابی کرد.

وی افزود: دولت در زمینه اطلاع‌رسانی باید در زمان اجرا تمامی ابعاد برنامه را برای مردم روشن کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین