کد خبر: ۱۱۲۷۲۵
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۸

وداع كریم باقری از فوتبال، یک سال به تاخیر افتاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرپرست باشگاه پرسپولیس پس ازپیروز مقابل نفت تهران گفت: قرارداد كریم باقری با شرایط خوبی كه در حال حاضر دارد یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

حبیب كاشانی در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران با ابراز خوشحالی از پیروزی سرخپوشان عنوان كرد: دایی امروز كار بزرگی انجام داد و با وجود این كه سه بازیكن اصلی‌اش را در اختیار نداشت، با استفاده از جوانانی مانند سامان آقازمانی، نفت تهران را شكست داد. گل هایی هم كه به ثمر رسید، به زیبایی بازی افزود.

كاشانی در ادامه گفت: زمانی كه می‌خواستیم برای تیم مربی انتخاب كنیم، با مطالعه آقای دایی را انتخاب كردیم و تصمیم داریم از دایی حمایت كنیم. نه دایی بلكه هر مربی دیگری هم بود همین كار را انجام می‌دادیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره‌ی تصمیم باقری برای ادامه‌ی بازی در پرسپولیس گفت: ما وظیفه داریم هر زمانی كه آقای باقری خواست خداحافظی كند، برای خداحافظی او یک بازی بزرگ برگزار كنیم. اما فعلا با نمایش خوبی كه باقری دارد، فكر می‌كنم قراردادش یک سال دیگر هم تمدید شود.

كاشانی در پایان هدف پرسپولیس را صدرنشینی دانست و گفت: برای ما فرقی نمی‌كند كه چه تیمی در صدر قرار دارد، ما كار خودمان را انجام می‌دهیم و می‌خواهیم صدرنشین شویم. در نیم فصل دوم كه حاشیه‌های تیم كمتر شود به صدر جدول خواهیم رفت.

گفتنی است؛ قرار بود، انتهای فصل جاری لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس با ترتیب دادن یک بازی خداحافظی، زمینه وداع باقری از میادین داخلی را فراهم نماید كه در صورت تمدید قرارداد كریم در انتهای فصل، این اتفاق با تاخیر یک ساله رخ خواهد داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین