کد خبر: ۱۱۲۷۶۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۶

شگفتی از چرخش نماینده دولت از 2 شب تا 7 صبح!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی كه مفادی از لایحه برنامه پنجم با اختلاف نظر دولت و مجلس روبه‌رو شده بود، نماینده دولت از توافق با مجلس سخن گفت و نمایندگان از نقض این توافق خبر دادند.

ابراهیم عزیزی معاون برنامه‎ریزی و راهبردی رئیس‌جمهوری با بیان اینكه دولت در خصوص فعالیت‏های شورای عالی سلامت و خدمات درمانی در طول برنامه پنجم جلسات مطولی تا نیمه شب برگزار شده و توافقات لازم با تلفیق حاصل شده است، از آن قلت‎های نمایندگان در صحن علنی ابراز تعجب كرد.

علیرضا مرندی عضو كمیسیون بهداشت در واكنش به این بخش از سخنان عزیزی، تذكر داد و گفت: گویا ایشان به یاد ندارند كه توافقات نصفه شب با كمیسیون تلفیق را 7 صبح روز بعد فراموش كردند!

وی با اشاره به برگزاری یكی از جلسات كمیسیون تلفیق با حضور ابوترابی‎فرد، گفت: آن جلسه تا ساعت دو صبح درباره بخش سلامت در برنامه پنجم ادامه یافت و آقای عزیزی همه پیشنهادات ما را پذیرفتند، اما 7 صبح فردا همه را فراموش كردند!

مرندی ادامه داد: البته ایشان تحت فشار بودند كه نمی‏خواهم درباره آن چیزی بگویم.

ابوترابی‎فرد هم در تایید سخنان مرندی گفت: بخش سلامت بیشترین زمان را در طول بررسی لایحه برنامه پنجم در كمیسیون تلفیق به خود اختصاص داد. اما بعد از بازنگری در تلفیق به درخواست دولت، مصوبات ما كمی تغییر كرد. البته كمیسیون تلفیق بیشتر به همان مصوبات اولیه تلفیق كه با موافقت اعضای كمیسیون بهداشت همراه بود، نظر داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۶
0
0
هیچ کس اتفاقات ساعت دو شب را به یاد نمی آورد!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین