کد خبر: ۱۱۲۷۹۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۴

پروین: موبایل‌ها خاموش / هنوز هم می‌گویم مدیر فنی یعنی کشک

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی پروین‏ معتقد است می‌تواند استیل‌آذین را از بن‌بست فعلی خارج کند، البته نه با استفاده از تاکتیک‌های فنی جدید‏ بلکه با نظم و انضباط بیشتر و حاکم کردن مقرراتی که به مقررات علی پروینی معروف است. 

دقایقی بعد از تماشای اولین تمرین استیل‌آذین‏ پروین در گفت‌وگویی مفصل با خبرنگاران از برنامه‌هایش برای درست کردن وضعیت خراب استیل‌آذین حرف زد. بسیاری از جمله‌های او همان‌هایی بود که با رفتنش از فوتبال فراموش شده بودند.

غیرت و تعصب کم شده 

ما سال تا سال باخت نمی‌آوردیم و بعد از اولین باخت‏ چند روز فکر می کردیم که چرا باختیم. بازیکنانی مثل احمدرضا عابدزاده داشتیم که ساعت 8 شب می خوابیدند. این یعنی آنکه یک فوتبالیست تمام هم و غم خود را می گذارد برای فوتبال و تمرین. 
الان غیرت و تعصب در بین بازیکنان خیلی کم شده. 

با کمک شما رسانه‌ها و کادر فنی و بازیکنان تیم را به جایگاه اصلی‌اش می‌رسانیم. مطمئن باشید من هم هر کاری از دستم بربیاید برای موفقیت تیم می‌کنم. افشین پیروانی هم هست که صدتا بازی ملی دارد یا احمدرضا عابدزاده یا رضا شاهرودی که بازیکنان باسابقه باشگاهی و ملی این مملکت هستند و مطمئنا می‌توانند به تیم استیل‌آذین کمک کنند.

هنوز هم می‌گویم مدیر فنی یعنی کشک 

من فقط با عنوان بزرگ‌تر به استیل‌آذین آمده‌ام و مطمئنم اگر هر کسی در چهارچوب کاری خودش فعالیت کند تیم ما می‌تواند به زودی موفق شود. دنبال هستم که اول درد تیم را پیدا کنم تا شرایط تیم را درست کنم. 

هنوز هم می‌گویم مدیر فنی یعنی کشک. تیم طبق توافقی که کرده‌ام به شکل کامل در اختیار من است. تمام اختیاراتتیم در زمین بازی را دارم. 

امیر مهریزی مدیر بسیار زحمت‌کشی است که برای استیل‌آذین زحمات زیادی کشیده. من از استعفای ایشان کاملا بی‌خبرم. انشاء‌الله کماکان به فعالیتشان در کنار استیل‌آذین ادامه خواهند داد.

پرسپولیس بردند چون غیرت کردند 

هنوز هم به باخت حساسیت دارم. حتی اگر در والیبال هم به محمد پسرم هم ببازم چند روز پکرم. وقتی تیمی می‌بازد بازیکنان و کادر فنی‌ باید دو ساعت در رختکن بمانند. اصلا این موضوع را قبول ندارم که بازیکن پس از باخت تیمش دوش بگیرد و سریع راهش را بگیرد برود.
پرسپولیس بعد از چند هفته مشکلات، مشکل نتیجه‌گیری‌اش حل شد. همه شاهدند که این تیم چقدر نسبت به گذشته بهتر نتیجه گرفته. من فکر می‌کنم پرسپولیس زمانی مشکلاتش درست شد که بازیکن‌هایش غیرت کردند و در زمین جنگیدند.

موبایل‌ها خاموش! 

یک مربی یا یک مسئول که می‌آید توی زمین باید حداقل 3 ساعت موبایلش را خاموش کند. اگر این جوری نباشد نمی‌تواند انتظار داشته باشد که بازیکن هم موبایلش را خاموش کند. یکی از مشکلات اصلی ما موبایل روشن است. از این به بعد قطعا با موبایل روشن در تمرینات استیل‌آذین برخورد می‌شود. 

الان به مسائل شخصی آدم‌ها کار دارند که اصلا نباید اینطور باشد. رسانه‌ها هر چه می‌خواهند می‌توانند در مورد فوتبال بنویسند اما حق ندارند به مسائل شخصی آدم‌ها کاری داشته باشند.

خواب برای فوتبالیست خیلی مهم است 

من از سال 60 قهرمانی‌های زیادی داشته ام. فکر می‌کنم 32 تا رسیده. الان هم برای قهرمانی فاکتورهای خاصی لازم دارد. بازیکن‌ها باید 90 دقیقه بدوند.این جوری می‌تواند تیم موفق می‌شود. 

من به استیل‌آذین نیامده‌ام که کسی را عوض کنم. به این تیم آمده‌ام تا درستش کنم. حاشیه‌هایش را کمتر کنم تا انشاء‌الله بتوانیم در آینده موفقییتش را ببینیم. قبلا ما 48 ساعت مانده به شروع بازی تمام فکرمان به بازی بود. به هیچ چیز دیگری فکر نمی کردیم. باور کنید در یک فصل یک باخت بیشتر نمی دادیم. اما حتی بعد از آن یک باخت هم فوری با بازیکن‌ها جلسه می‌گذاشتیم و نظر تک‌تکشان را می‌پرسیدیم. این جوری دیگر باخت تکرار نمی شد یا تا چند وقت نمی باختیم. 

یادم هست یک فوتبالیست خارجی گفته بود من ساعت 11 شب را ندیده‌ام. خواب برای یک فوتبالیست خیلی مهم است. فوتبالیست سرحال در تمرین و روز بازی می‌تواند برای تیمش مفید باشد.

همه‌کاره تیم افشین است 

الان کنار افشین پیروانی هستم و در حضور او می‌گویم همه کاره تیم افشین پیروانی است. در کنار ایشان اصل مطلب بازیکنان تیم هستند. می‌خواهم بگویم که پیروانی و تفکراتش تا لب خط می‌تواند به کمک تیم بیاید اما از آنجا به بعد باید بازیکنان تیم برای موفقیت تیمشان تلاش کنند . عصای دست مربی، بازیکنان هستند.

استیل‌‌آذین منحل نمی‌شود 

موضوع انحلال استیل آذین اصلا صحت ندارد. آقای هدایتی و خروطی به هیچ وجه بحثی از انحلال تیم نکرده‌اند .اما خوب این واقعیت است که هدایتی برای تیمش شخصی هزینه می‌کند و مسلم است با چنین نتایجی از فوتبال ‌زده شده . با این وجود هیچ صحبتی از انحلال نکرده. من اعتقاد دارم با یکی دو برد همه چیز درست می‌شود. شرایط جدول جوری است که با یک برد چهار تا پنج پله تیم می آید بالا. برای همین می گویم به آینده استیل‌آذین خوشبینم. مطمئنم که تیم از شرایط فعلی در می آید.من هم هر کاری بتوانم می کنم. تیم ما در حال حاضر شانزدهم است. تلاش می‌کنم تیم را بایرم بالاتر. اگر هم نشد، به هر حال من تمام تلاشم را کرده‌ام.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین