کد خبر: ۱۱۲۸۱۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۵

«من نفرت انگيز» در صدر پرفروش‌های جهان

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: انیمیشن «من نفرت‌انگیز» با عبور از مرز فروش 500 میلیون دلار در گیشه جهانی در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های جهان ایستاد.

فیلم «من نفرت انگیز» محصول کمپانی یونیورسال و «الیومینیشن اینترتینمنت» در تعطیلات هفته گذشته با رساندن فروش داخلی به ‌24.8 میلیون دلار در‌4900 سالن سینمایی ‌در 47 کشور جهان نیز به روی پرده بود و در رتبه اول پرفروش‌ترین‌های جهان قرار گرفت.

«من نفرت انگیز» که در واقع اولین انیمیشن سه‌بعدی شرکت یونیورسال است، درباره یک شخصیت شرور دست و پا چلفتی است که نقشه دزدیدن ماه را می‌کشد تا اینکه سه دختر بچه یتیم وارد زندگی‌اش می‌شوند.

علاوه بر «استیو کارل» که به جای شخصیت «گرو» حرف می‌زند، جی سون سیگل، راسل برند، و جولی اندروز از دیگر سینماگرانی هستند که کار صداپیشگی من نفرت انگیز را انجام داده‌اند.

این انیمیشن سه‌بعدی که با هزینه‌ای 60 میلیون دلاری تهیه شده، در سه روز اول نمایش توانست همین مقدار فروش کند و صدر‌نشین جدول هفتگی نمایش شود.

بنا براعلام دیجیتال اسپای، زمانی که این انیمیشن در دستور تولید قرار گرفت، حتی سازندگانش هم اطمینانی به موفقیت بالای آن در جدول گیشه نمایش نداشتند، به همین دلیل حاضر شدند بیش از 65 میلیون دلار هزینه صرف تولید آن کنند.

آنها حتی، به جز استیو کارل و جولی اندروز، حاضر شدند از صدای بازیگر مطرح دیگری برای کاراکترهای انیمیشنی خود استفاده کنند اما استقبال پیش‌بینی نشده بالای تماشاگران از فیلم، سازندگان آن را شوکه کرد.

آنها پایان فیلم خود را باز نگذاشته بودند تا بتوان قسمت دوم آن را تهیه کرد اما هم اینک با موفقیت مالی و انتقادی فیلم، آنها در تدارک تولید قسمت دوم آن هستند.

این انیمیشن در حال حاضر عنوان یکی از پرفروش‌ترین انیمیشن های سال 2010 را نیز به خود اختصاص داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین