کد خبر: ۱۱۲۸۶۲
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۴

توضیحات فرهنگ جنوب درباره خبر درگذشت علی نصیریان: خون پایتخت‌نشینان رنگین‌تر نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون سردبیر روزنامه فرهنگ جنوب نوشت: دیروز برخی سایت‌های خبری در مطالبی دور از انصاف و یک‌جانبه به خبر منتشر شده روزنامه فرهنگ جنوب واکنش نشان داده و نوشتند: شایعه غیراخلاقی مرگ علی نصیریان در سایت‌ها. برخی‌ها هم پا را فراتر برده و انتشار این‌گونه مطالب را پنجه کشیدن بر قلب خانواده و دوستداران افرادی چون علی نصیریان (بازیگر) دانستند و خواستار مجازات ما شدند!

اصل ماجرا این است که علی نصیریان استاد مجرب و باسابقه دانشگاه آزاد همراه با خانواده در جاده اندیمشک - اهواز به طرز فجیعی جان خود را از دست داد و ما نیز تیتر زدیم: " علی نصیریان درگذشت".

در این تیتر و جوسازی رسانه‌های پایتخت‌نشین دو نکته نهفته است. نکته اول اینکه مرگ‌و‌میر جاده‌ای نیز مثل گرد و غبار تا به تهران و تهرانی‌ها نرسد هیچ مسئولی را به واکنش وا نمی‌دارد اما به محض اینکه گرد و غبار به تهران برسد یا یک پایتخت‌نشین - خدای ناکرده - در جاده بمیرد آن وقت همه یادشان می‌افتد که جاده‌های مرگی هم وجود دارد و یا گردو غباری هست!

نکته دوم اینکه خون یک استاد دانشگاه کم‌تر از یک بازیگر مشهور نیست. همانطور که علی نصیریان بازیگر زبردست هزاردستان از سرمایه‌های ایران است نصیریان خوزستان هم سرمایه ایران و استان بود اما مرگش خم به ابروی هیچ کس نیاورد!

رسانه‌های پایتخت‌نشین مثل همیشه اصل موضوع را ول کرده و به فرع چسبیده‌اند و مرگ یک استاد و نخبه دانشگاهی را نمی‌بینند و به دنبال مجازات عاملین مرگ‌و‌میر جاده‌ای نمی‌گردند آن وقت می‌خواهند ما را برای یک تیتر زدن مجازات کنند!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین