کد خبر: ۱۱۲۹۶۱
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۲
در روز ملی ازدواج

سازمان ملی جوانان زیر هدیه 3 میلیونی ازدواج زد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسئولان همچنان در حمایت و تشویق جوانان به ازدواج كوتاهی می‌كنند. 

در آخرین وعده‌، مسئولان سازمان جوانان گفته بودند كه به منظور تشویق كارمندان جوان به آنها 3 میلیون تومان هدیه می‌دهند.

پس از اعلام خبر پرداخت هدیه 3 میلیونی ازدواج از طرف رئیس سازمان ملی جوانان تعداد زیادی از كارمندان جوان در دستگاه‌های مختلف كشور ضمن تماس با وب‌سایت شبكه بین‌المللی خبر خواستار اطلاع از جزئیات بیشتر دریافت این هدیه شدند.

این موضوع 5 آبان پیگیری شد كه متاسفانه در آن زمان كسی از مسئولان سازمان ملی جوانان پاسخ‌گوی سوالات نبودند.

صحبت‌ها و وعده‌های عملی شده در حالی مطرح می‌شوند كه بذرپاش چندی قبل مهم‌ترین معضل کشور را تاخیر در امر ازدواج دانسته بود. معضلی كه تا به امروز حل آن متولی جدی ندارد. 

معاون سازمان ملی جوانان در این‌باره به شبکه خبر گفت: معاونت سرمایه انسانی رئیس‌جمهور در حال بررسی تعداد كاركنان مجرد شاغل در دستگاه‌های دولتی است كه پس از اتمام بررسی و تامین اعتبار مالی رقم هدیه مشخص خواهد شد. عزم و تلاش دولت بر این است كه این رقم افزایش یابد و امید است پس از تعیین رقم هدیه، میزان آن در حدی باشد كه بتواند بخشی از مشكلات پیش روی ازدواج جوانان را بردارد. 

وی در پاسخ به اینکه آیا هنوز رقم پرداختی هدیه مشخص نیست و یا اینكه بیش از رقمی كه اعلام شده پرداخت خواهد شد؟، گفت: رقم 3 میلیون تومان هدیه ازدواج پیشنهادی است كه از طرف سازمان ملی جوانان داده شده است ولی برای كشف رقم نهایی باید جمع‌بندی‌ها در مورد تعداد كاركنان مجرد انجام شود و تا زمانی كه برآوردهای نهایی انجام نشود نمی توان در خصوص میزان و رقم آن اعلام نظر كرد.

معاون سازمان ملی جوانان افزود: هر زمان كه ضوابط آن تصویب شد در آئین‌نامه جزئیات آن اعلام خواهد شد ولی سعی بر این است كه پرداخت هدیه مشمول تمامی كاركنانی شود كه به هر نحو به دولت خدمات ارائه می‌كنند و حقوق از دولت دریافت می كنند پرداخت شود. 

ور در مورد اینکه آیا كاركنان نیروهای مسلح نیز مشمول دریافت این هدیه می‌شوند یا نه، اظهار کرد: تمامی قوانین مصوب دولت شامل همه مجموعه‌هایی می‌شود كه كاركنان آن از محل اعتبارات دولتی حقوق دریافت می كنند و چون نیروهای مسلح نیز حقوق دریافت می‌كنند مشمول استفاده و دریافت این هدیه خواهند بود.

معاون سازمان ملی جوانان افزود: زمان خاصی برای ازدواج جهت دریافت این هدیه در نظر گرفته نشده و كاركنان دستگاه های مختلف دولتی در هر زمان كه ازدواج كنند می توانند از این هدیه بهره مند شوند ولی باید ازدواج بعد از این مصویه انجام شده باشد.

وی در پاسخ به این سوال که كارمندان برای دریافت این هدیه باید به كجا مراجعه كنند، و چه مداركی لازم است ارائه كنند؟، گفت: پرداخت هدیه از محل اعتبارات رفاهی دستگاه‌ها انجام خواهد شد و كارمندان دستگاه‌ها با ارائه عقد نامه به امور رفاهی آن دستگاه می‌توانند از این هدیه برخوردار شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین